– Wykorzystaliśmy kryzys, żeby poprawić naszą widoczność w internecie, zainwestowaliśmy też w szerszą dystrybucję – mówi prezes firmy Stephan Kloss, cytowany w komunikacie.
CZYTAJ TEŻ: Niemcy: Przyjedź, by poczuć atmosferę naszych miast
Portal poprawił możliwości korzystania z serwisu, poszerzył też ofertę o nowe hotele. – Inwestycje w połączeniu z dużym popytem i działaniami marketingowymi na szeroką skalę sprawiają, że mamy wręcz eksplozję sprzedaży – dodaje Kloss.
Jak podaje firma, klientów interesują zarówno pobyty połączone z ofertą wellness, jak i wizyty w parkach rozrywki i wypoczynek aktywny. Dobrze sprzedają się wyjazdy do miast.
W ofercie Kurz-mal-weg jest ponad 6 tysięcy propozycji wyjazdów trwających od dwóch do pięciu dni. Pakiety obejmują noclegi i usługi dodatkowe, np. z zakresu odnowy biologicznej.