VisitOman.om to internetowa platforma do rezerwowania podróży przez partnerów handlowych Sułtanatu Omanu. Jak informuje organizacja odpowiedzialna z promowanie turystyki w Omanie Visit Oman, wyposażono ją w system rezerwacji.
Czytaj więcej
W ubiegłym roku emirat Ras al-Chajma gościł 979,8 tysiąca przyjezdnych. Ale tylko 36 procent z nich to turyści z zagranicy.
„VisitOman.om jest pierwszą w kraju autoryzowaną zintegrowaną platformą cyfrową przygotowaną specjalnie do obsługi międzynarodowej branży turystycznej. Nowoczesny system cyfrowy oferuje partnerom z sektora biznesowego (B2B) innowacyjne rozwiązanie w zakresie turystyki przyjazdowej, ułatwiając planowanie, rezerwowanie i tworzenie pakietów, które pozwolą zaprezentować światu pełen potencjał Omanu” - czytamy w komunikacie.
- Naszym celem jest ustanowienie jednolitych standardów w zakresie planowania tras, oferty turystycznej, cen, jasnych zasad i warunków oraz precyzyjnie zdefiniowanych umów dotyczących obsługi klienta – wyjaśnia cytowany w komunikacie dyrektor Visit Oman Shabib Al Maamari. - Platforma inspiruje partnerów, dzięki czemu liczymy na ożywienie turystyki w Omanie i wspieranie jego pozycji na światowych rynkach podróży zgodnie z narodową strategią turystyki Omanu do roku 2040.
Oparta na zaawansowanej technologii cyfrowej platforma ma jednoczyć wszystkich dostawców usług turystycznych w Omanie i ułatwiać im kontakt z partnerami z całego świata, gwarantując natychmiastowe potwierdzenia wszystkich rezerwacji i pomagając w stworzeniu planu podróży od wejścia gości na pokład samolotu do Omanu do wyjazdu.