Organizatorzy spotkań i wydarzeń spotkają się na konferencji w Sulejówku

Jubileuszowa edycja konferencji Meetings Week Poland poświęcona będzie między innymi odbudowie branży spotkań i wydarzeń po pandemii.

Publikacja: 14.04.2022 08:31

Jednym z panelistów konferencji „FUTURE for MEETINGS: NOWE otwarcie - NOWE szanse” będzie prezes Rad

Jednym z panelistów konferencji „FUTURE for MEETINGS: NOWE otwarcie - NOWE szanse” będzie prezes Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether Łukasz Adamowicz

Foto: facebook.com/TUgether1

Meetings Week Poland to konferencja poświęcona problemem branży spotkań i wydarzeń. Organizowana jest rokrocznie od 2013 roku. Jej tegoroczna, 10. edycja odbędzie się 21 i 22 kwietnia w formule hybrydowej w Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku.

Meetings Week Poland organizują tradycyjnie Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, MPI Poland Chapter, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, SITE Poland, Polska Organizacja Turystyczna Poland Convention Bureau, Szkoła Główna Turystyki i Hotelarstwa Vistula, Polska Izba Przemysłu Targowego, The Warsaw Voice i MeetingPlanner.pl. W tym roku do grona organizatorów MWP dołącza Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether.

Partnerem medialnym wydarzenia jest serwis Turystyka.rp.pl.

Czytaj więcej

Turystyka biznesowa w Polsce z silniejszą promocją

22 kwietnia odbędzie się konferencja „FUTURE for MEETINGS: NOWE otwarcie - NOWE szanse”, podczas której omówione zostaną perspektywy i kierunki rozwoju branży w kontekście powrotu do aktywności sprzed pandemii, a także priorytety, o które systemowo branża musi walczyć w krótkiej i długiej perspektywie odbudowy.

W dyskusji wezmą udział przedstawiciele 15 organizacji branżowych, które w grudniu 2021 roku, po ponad 20 miesiącach walki ze skutkami pandemii, przekształciły się w federację pod wspólnym szyldem Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether. Analizę aktualnej kondycji tej gałęzi gospodarki dopełnią zaproszeni na konferencję decydenci z administracji rządowej, instytucji państwowych i organizacji pracodawców.

Swój udział w konferencji zapowiedział też nowo wybrany prezes POT Rafał Szmytke.

Program „FUTURE for MEETINGS: NOWE otwarcie - NOWE szanse”

09:30 - 09:50 Rejestracja uczestników

09:50 - 10:00 Otwarcie

10:00 - 11:00 Jak i po co badać przemysł spotkań i wydarzeń w Polsce? Czy warto znać jego wartość?

Łukasz Adamowicz - prezes Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether, Krzysztof Celuch - ekspert z zakresu psychologii biznesu i HR, Teresa Buczak - przedstawiciel POT, Kamil Sobolewski - główny ekonomista Pracodawców RP, Elżbieta Lendo - prezes Polskich Hoteli Niezależnych

11:00 - 12:00 Jak budować wizerunek Polski przez mega-eventy?

Paula Fanderowska - wiceprezes Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether, prezes Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce, dr hab. Piotr Zmyślony - Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Mikołaj Ziółkowski - wiceprezes Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether, prezes Stowarzyszenia Organizatorów Imprez Artystyczno-Rozrywkowych, Marcin Herra - prezes Polskiego Stowarzyszenia Rozwoju Infrastruktury Sportu i Rekreacji, przedstawiciel POT

12:00 - 12:20 Przerwa kawowa

12:20 - 13:20 TOP 10 wyzwań dla przemysłu spotkań i wydarzeń na czas odbudowy

Marcin Mączyński - wiceprezes Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether, sekretarz generalny i wiceprezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, Rafał Jańczuk - prezes Polskiego Stowarzyszenia Przewoźników Autokarowych, Łukasz Klimczak - wiceprezes Rady Przemysłu Spotkań Wydarzeń TUgether, członek zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR, Jacek Siębor - członek Izby Gospodarczej Menedżerów Artystów Polskich, komisja rewizyjna, przedstawiciel biura Rzecznika MŚP

13:20 - 14:20 Perspektywa spotkań biznesowych w kontekście wojny w Ukrainie

Magdalena Kondas - redaktor naczelna MeetingPlanner, Wojciech Cłapiński - Klub Agencji Eventowych SAR, Tomasz Bieliniak - director of engineering and risk management w IHG Hotels & Resorts, Olga Krzemińska-Zasadzka - prezes Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel, Andrzej Hulewicz - Stowarzyszenie Branży Eventowej, wiceprezes Mazurkas, Agnieszka Nowińska - prezes Polskiego Stowarzyszenia Tłumaczy Konferencyjnych

14:20 - 14:40 Zakończenie

14:40 Lunch

Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether zrzesza Polskie Hotele Niezależne, Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego, Izbę Gospodarczą Menedżerów Artystów Polskich, Polska Izbę Przemysłu Targowego, Polskie Stowarzyszenie Tłumaczy Konferencyjnych, Polskie Stowarzyszenie Przewoźników Autokarowych, Polskie Stowarzyszenie Rozwoju Infrastruktury Sportu i Rekreacji, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej / Klub Agencji Eventowych, Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, Stowarzyszenie Organizatorów Imprez Artystycznych i Rozrywkowych, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, Stowarzyszenie SITE Polska, Zrzeszenie Agentów IATA w Polsce i Związek Organizatorów Sportu Masowego.

Meetings Week Poland to konferencja poświęcona problemem branży spotkań i wydarzeń. Organizowana jest rokrocznie od 2013 roku. Jej tegoroczna, 10. edycja odbędzie się 21 i 22 kwietnia w formule hybrydowej w Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku.

Meetings Week Poland organizują tradycyjnie Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, MPI Poland Chapter, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, SITE Poland, Polska Organizacja Turystyczna Poland Convention Bureau, Szkoła Główna Turystyki i Hotelarstwa Vistula, Polska Izba Przemysłu Targowego, The Warsaw Voice i MeetingPlanner.pl. W tym roku do grona organizatorów MWP dołącza Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether.

Pozostało 84% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Sezon letni w Grecji bez certyfikatu covidowego. Start już od majówki
Popularne Trendy
Izraelska turystyka wychodzi z covidu. Wyjazdy rosną szybciej niż przyjazdy
Popularne Trendy
Rafał Szmytke nowym prezesem Polskiej Organizacji Turystycznej
Linie Lotnicze
Emirates mają platformę do rezerwacji podróży. „Promuje to, co najlepsze w Dubaju”
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Nowe Trendy
Małopolska - naturalnie! Nowa kampania promocyjna z akcentem na ekoturystykę