Meetings Week Poland to konferencja poświęcona problemem branży spotkań i wydarzeń. Organizowana jest rokrocznie od 2013 roku. Jej tegoroczna, 10. edycja odbędzie się 21 i 22 kwietnia w formule hybrydowej w Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku.
Meetings Week Poland organizują tradycyjnie Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, MPI Poland Chapter, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, SITE Poland, Polska Organizacja Turystyczna Poland Convention Bureau, Szkoła Główna Turystyki i Hotelarstwa Vistula, Polska Izba Przemysłu Targowego, The Warsaw Voice i MeetingPlanner.pl. W tym roku do grona organizatorów MWP dołącza Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether.
Partnerem medialnym wydarzenia jest serwis Turystyka.rp.pl.
Czytaj więcej
Destination Poland to nowe narzędzie do promowania turystyki biznesowej w Polsce, stworzone przez Poland Convention Bureau i stowarzyszenie SITE Poland.
22 kwietnia odbędzie się konferencja „FUTURE for MEETINGS: NOWE otwarcie - NOWE szanse”, podczas której omówione zostaną perspektywy i kierunki rozwoju branży w kontekście powrotu do aktywności sprzed pandemii, a także priorytety, o które systemowo branża musi walczyć w krótkiej i długiej perspektywie odbudowy.