Turystyka biznesowa w Polsce z silniejszą promocją

Destination Poland to nowe narzędzie do promowania turystyki biznesowej w Polsce, stworzone przez Poland Convention Bureau i stowarzyszenie SITE Poland.

Publikacja: 15.02.2021 14:37

Turystyka biznesowa w Polsce z silniejszą promocją

Foto: Fot. materiały prasowe

Poland Convention Bureau działające w strukturach Polskiej Organizacji Turystycznej i stowarzyszenie SITE Poland zrzeszające firmy z branży MICE uruchomiły nowe narzędzie do promocji Polski jako miejsca atrakcyjnego dla przemysłu spotkań, turystyki biznesowej i wyjazdów typu incentive – informuje POT w komunikacie.

Destination Poland, bo tak nazywa się to narzędzie (dostępne na stronie internetowej SITE Poland, po polsku i angielsku), zawiera między innymi informacje o atrakcjach w Polsce, propozycje programów incentive, kalendarz najważniejszych wydarzeń kulturalnych, naukowych i sportowych i praktyczne wskazówki. To odpowiedź na coraz większą popularność polskich produktów incentive zarówno wśród członków SITE w kraju i za granicą, jak i innych przedstawicieli branży incentive w Polsce – wyjaśnia POT. I przypomina, że to już kolejne narzędzie promocyjna dla branży spotkań, po uruchomionym w maju zeszłego roku Poland: Online Site Inspection.

CZYTAJ WIĘCEJ: Branża spotkań z nowym narzędziem promocyjnym

– Polska Organizacja Turystyczna od lat z chęcią podejmuje współpracę ze środowiskiem branżowym w celu pozyskiwania i wspierania międzynarodowych konferencji czy kongresów. Współpracę ze specjalistami z SITE Poland i ekspertami w miastach i regionach Poland Convention Bureau zapoczątkowało w 2020 roku cyklem podróży studyjnych dla organizatorów podróży motywacyjnych, którzy ze względu na utrudnienia w podróżach zainteresowali się rodzimą ofertą. Dzisiejsza premiera to kolejny przykład elastycznego podejście naszej branży do odbudowy sektora – mówi prezes POT Rafał Szlachta, cytowany w komunikacie.

Polska jest liderem Europy Środkowej, wyróżnia ją wysoki poziom innowacji w branży incentive travel – przekonuje POT. Rynek jest silny dzięki dużej profesjonalizacji i dobrze zorganizowany, bo działają na nim lokalne i międzynarodowe stowarzyszenia.

– Polska ma ogromny potencjał, który zauważyły zagraniczne firmy organizujące wyjazdy do naszego kraju. Wiedzę o nim pozyskują na targach, workshopach i bezpośrednich spotkaniach z DMC. Naszym zamiarem jest podtrzymywanie tej dobrej aury wokół Polski i docieranie do nowych rynków za pomocą nowych narzędzi – mówi prezes SITE Poland Grażyna Grot-Duziak. – Organizacja SITE Global zrzesza ponad 2,5 tysiąca członków z całego świata, a znaczna ich część to firmy, które organizują wyjazdy incentive, spotkania i konferencje. Do nich będziemy kierować ofertę i działania informacyjne. Poprzez współpracę z Poland Convention Bureau POT możemy czerpać z wiedzy i materiałów przygotowanych przez specjalistów tej organizacji, rozszerzając tym samym ich zasięg – dodaje.

ZOBACZ TAKŻE: Branża MICE: Zamiast strumienia mamy strumyk pomocy

– W 2020 roku polskie firmy nie zrealizowały ponad 70 procent planowanych wyjazdów. Na szczęście część wydarzeń udało się zrealizować w Polsce, która wciąż dla wielu rodaków jest zaskakująca, nieodkryta i, co istotne, nieobarczona ryzykiem, jakie obecnie mogą nieść podróże w odległe miejsca – mówi kierownik Poland Convention Bureau POT Aneta Książek. – Najnowszy Incentive Travel Industry Index wskazuje, że tak zwany incentive travel 2.0, jak coraz częściej określa się podróże, których realizacja planowana jest na najbliższe lata, będą opierać się w pierwszej kolejności na koncepcji CSR, czyli społecznej odpowiedzialności biznesu, i wellness, a następnie na doświadczeniach kulturalnych oraz integracji z zachowaniem dystansu społecznego. Czy to po Polsce, czy po świecie podróżować będziemy odpowiedzialnie i bardziej intencjonalnie. Za pomocą Destination Poland pokażemy, że jako branża jesteśmy świadomi tych zmian, gotowi do działania i odbudowy rynku – podkreśla.

Poland Convention Bureau działające w strukturach Polskiej Organizacji Turystycznej i stowarzyszenie SITE Poland zrzeszające firmy z branży MICE uruchomiły nowe narzędzie do promocji Polski jako miejsca atrakcyjnego dla przemysłu spotkań, turystyki biznesowej i wyjazdów typu incentive – informuje POT w komunikacie.

Destination Poland, bo tak nazywa się to narzędzie (dostępne na stronie internetowej SITE Poland, po polsku i angielsku), zawiera między innymi informacje o atrakcjach w Polsce, propozycje programów incentive, kalendarz najważniejszych wydarzeń kulturalnych, naukowych i sportowych i praktyczne wskazówki. To odpowiedź na coraz większą popularność polskich produktów incentive zarówno wśród członków SITE w kraju i za granicą, jak i innych przedstawicieli branży incentive w Polsce – wyjaśnia POT. I przypomina, że to już kolejne narzędzie promocyjna dla branży spotkań, po uruchomionym w maju zeszłego roku Poland: Online Site Inspection.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Nowe Trendy
Warszawa coraz więcej zarabia na turystyce. „Atrakcyjność miasta przekłada się na zyski”
Nowe Trendy
Za rok ponad milion Polaków w Egipcie. „Rozmawiamy o zniesieniu paszportów”
Nowe Trendy
Morsowanie, biegówki, spa... - Sopot zachęca w reklamie do przyjazdu po sezonie
Materiał Promocyjny
Jak budować współpracę między samorządem, biznesem i nauką?
Nowe Trendy
Tunezja świętuje turystyczny rekord i nagradza polskie biura podróży