Branża spotkań z nowym narzędziem promocyjnym

Polska Organizacja Turystyczna uruchomiła na swojej stronie internetowej nowe narzędzie dla branży spotkań o nazwie Poland: Online Site Inspection. To katalog miejsc do organizacji spotkań i wydarzeń w Polsce.

Publikacja: 13.05.2020 12:16

Branża spotkań z nowym narzędziem promocyjnym

Foto: Fot. www.pot.gov.pl/en/online-site-inspection

Katalog Polskiej Organizacji Turystycznej Poland: Online Site Inspection (po angielsku) powstał we współpracy z miejskimi i regionalnymi convention bureau i zawiera informacje na temat przemysłu spotkań w Polsce, między innymi centrów konferencyjno-kongresowych, hoteli, restauracji i obiektów unikatowych – informuje POT w komunikacie.

Dodatkowo przedstawia wizytówki miast w formie infografik z najważniejszymi obiektami i atrakcjami turystycznymi, propozycje programów incentive i materiały multimedialne miast, w tym interaktywne mapy, dzięki którym obiekty można podziwiać z lotu ptaka. Materiały mają zachęcać do organizowania spotkań i wydarzeń w Polsce.

CZYTAJ TEŻ: Dekalog bezpiecznego turysty. POT radzi, jak podróżować

Oprócz wyszukiwarki obiektów Poland: Online Site Inspection udostępnia kontakty do miejskich i regionalnych convention bureaux, rekomendowanych przez POT organizatorów kongresów (PCO) i organizatorów podróży motywacyjnych (ITC). Jak zapewnia POT, narzędzie będzie sukcesywnie rozwijane i uzupełniane.

Dotąd do projektu przystąpiły Bydgoszcz Convention Bureau, Gdańsk Convention Bureau, Kraków Convention Bureau, Lubelskie Convention Bureau, Łódź Convention Bureau, Poznań Convention Bureau, Toruń Convention Bureau, Warsaw Convention Bureau i Convention Bureau – Wrocław.

W najbliższych miesiącach w Polsce i na rynkach zagranicznych POT będzie prowadzić działania marketingowe sygnowane hasztagiem #PolandOnlineSiteInspection.

ZOBACZ TAKŻE: POT nawołuje do akcji „Zmień termin, nie odwołuj”

Polska Organizacja Turystyczna – Poland Convention Bureau, od wielu lat gospodarz stoiska narodowego na międzynarodowych targach przemysłu spotkań IMEX we Frankfurcie oraz IMEX America w Las Vegas, prowadzi obecnie działania online w ramach projektu #PlanetIMEX, który przenosi targi do internetu, umożliwiając podtrzymanie i nawiązywanie relacji biznesowych i działania edukacyjne w czasie pandemii – głosi komunikat.

Katalog Polskiej Organizacji Turystycznej Poland: Online Site Inspection (po angielsku) powstał we współpracy z miejskimi i regionalnymi convention bureau i zawiera informacje na temat przemysłu spotkań w Polsce, między innymi centrów konferencyjno-kongresowych, hoteli, restauracji i obiektów unikatowych – informuje POT w komunikacie.

Dodatkowo przedstawia wizytówki miast w formie infografik z najważniejszymi obiektami i atrakcjami turystycznymi, propozycje programów incentive i materiały multimedialne miast, w tym interaktywne mapy, dzięki którym obiekty można podziwiać z lotu ptaka. Materiały mają zachęcać do organizowania spotkań i wydarzeń w Polsce.

Tendencje
Chorwaci: Nasze plaże znikają, bo obcokrajowcy chcą mieć domy nad samym morzem
Tendencje
Ustka kontra reszta świata. Trwa głosowanie na najlepszy film promocyjny
Tendencje
Poranne trzęsienie ziemi na Krecie. Turyści wyszli bez szwanku
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Tendencje
La Palma znowu przyjmuje samoloty