Branża spotkań z nowym narzędziem promocyjnym

Fot. www.pot.gov.pl/en/online-site-inspection

Polska Organizacja Turystyczna uruchomiła na swojej stronie internetowej nowe narzędzie dla branży spotkań o nazwie Poland: Online Site Inspection. To katalog miejsc do organizacji spotkań i wydarzeń w Polsce.

Katalog Polskiej Organizacji Turystycznej Poland: Online Site Inspection (po angielsku) powstał we współpracy z miejskimi i regionalnymi convention bureau i zawiera informacje na temat przemysłu spotkań w Polsce, między innymi centrów konferencyjno-kongresowych, hoteli, restauracji i obiektów unikatowych – informuje POT w komunikacie.

Dodatkowo przedstawia wizytówki miast w formie infografik z najważniejszymi obiektami i atrakcjami turystycznymi, propozycje programów incentive i materiały multimedialne miast, w tym interaktywne mapy, dzięki którym obiekty można podziwiać z lotu ptaka. Materiały mają zachęcać do organizowania spotkań i wydarzeń w Polsce.

CZYTAJ TEŻ: Dekalog bezpiecznego turysty. POT radzi, jak podróżować

Oprócz wyszukiwarki obiektów Poland: Online Site Inspection udostępnia kontakty do miejskich i regionalnych convention bureaux, rekomendowanych przez POT organizatorów kongresów (PCO) i organizatorów podróży motywacyjnych (ITC). Jak zapewnia POT, narzędzie będzie sukcesywnie rozwijane i uzupełniane.

Dotąd do projektu przystąpiły Bydgoszcz Convention Bureau, Gdańsk Convention Bureau, Kraków Convention Bureau, Lubelskie Convention Bureau, Łódź Convention Bureau, Poznań Convention Bureau, Toruń Convention Bureau, Warsaw Convention Bureau i Convention Bureau – Wrocław.

W najbliższych miesiącach w Polsce i na rynkach zagranicznych POT będzie prowadzić działania marketingowe sygnowane hasztagiem #PolandOnlineSiteInspection.

ZOBACZ TAKŻE: POT nawołuje do akcji „Zmień termin, nie odwołuj”

Polska Organizacja Turystyczna – Poland Convention Bureau, od wielu lat gospodarz stoiska narodowego na międzynarodowych targach przemysłu spotkań IMEX we Frankfurcie oraz IMEX America w Las Vegas, prowadzi obecnie działania online w ramach projektu #PlanetIMEX, który przenosi targi do internetu, umożliwiając podtrzymanie i nawiązywanie relacji biznesowych i działania edukacyjne w czasie pandemii – głosi komunikat.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

PIT: Do Grecji jednak z testem PCR

„Mimo trwających od wczoraj rozmów – prezes PIT Paweł Niewiadomski kontaktował się z Panem ...

Hiszpania – bilety lotnicze z abonamentu

Firma technologiczna Caravelo opracowała system subskrybowania biletów lotniczych. Klienci zapłacą miesięczny abonament, co pozwoli ...

Belgijscy agenci i touroperatorzy odkrywają Polskę

– Belgowie nie wiedzą, co Polska ma do zaoferowania. Mają o niej przestarzałe wyobrażenia. ...

Thomas Cook chce mieć większą kontrolę nad hotelami

Około 85 procent hoteli marek własnych Thomasa Cooka to franczyzy, a jedynie 15 procent ...

Bańka: Moim zastępcą będzie parlamentarzysta

Ministerstwo Sportu i Turystyki opuści niedługo sekretarz stanu Jarosław Stawiarski. Od kilku miesięcy był ...

Ambasadorowie wracają do Tanzanii i Senegalu

Sejmowa komisja spraw zagranicznych jednogłośnie pozytywnie zaopiniowała kandydatów na ambasadorów w Tanzanii i Senegalu. ...