Z analizy treści publikowanych na TikToku wynika, że Dubaj jest najpopularniejszym kierunkiem podróży na świecie - informuje w komunikacie Departament Gospodarki i Turystyki Dubaju, główna instytucja emiratu odpowiedzialna za planowanie, nadzorowanie i rozwijanie turystyki i biznesu oraz działania marketingowe.
Czytaj więcej
W ciągu pięciu miesięcy tego roku Dubaj odwiedziło ponad 6,2 miliona zagranicznych gości. To 197 procent więcej niż w tym samym czasie 2021 roku – podał dubajski Departament Gospodarki i Turystyki.
Ranking TikTok Travel Index 2022 powstał na podstawie analizy wyświetleń uzyskanych w tej aplikacji przez 140 miast na świecie.
Badanie wykazało, że posty zawierające hasztag #Dubai miały najwięcej, bo 81,8 miliarda, wyświetleń. Kolejne miejsca na podium zajęły Nowy Jork z wynikiem 59,5 miliarda i Londyn - 36,8 miliarda.
W pierwszej dziesiątce znalazły się również Stambuł - 34 miliardy wyświetleń, Paryż - 33 miliardy, Miami - 24,6 miliarda, Los Angeles - 20,8 miliarda, Chicago - 17,9 miliarda, Toronto - 17,1 miliarda i Madryt - 16 miliardów.