Spółka Exitixe-Marketing prowadzi na zlecenie państwowej organizacji Maldives Marketing & PR Corporation, odpowiadającej za marketing turystyczny Malediwów, kampanię marki Visit Maldives pod hasłem "Sunny side of life". Planuje w regionie liczne promocje: roadshow, obecność na targach turystycznych o kluczowym znaczeniu, w wydarzeniach branżowych, prezentacje dla biur podróży, wyjazdy studyjne dla przedstawicieli tych biur i prasy na Malediwy oraz wspólne kampanie promocyjne i akcje marketingowe z czołowymi touroperatorami.
„Region środkowoeuropejski jest jednym z najbardziej obiecujących rynków dla Wysp Malediwy. Destynacja jest znana, poszukiwana wśród turystów pragnących wczasów bezpiecznych, swobodnych a zarazem bogatych we wrażenia” - czytamy w komunikacie Visit Maldives.
Z sześciu krajów regionu przyjechało na Malediwy w 2021 roku w sumie 87 184 turystów, o 145 procent więcej niż w 2020 roku. W pierwszych sześciu miesiącach 2022 roku z regionu było to już 48 531 turystów.
Exitixe-Marketing ma siedzibę w Budapeszcie, dyrektorem regionalnym firmy jest Andrea Szegedi. Jak czytamy w komunikacie, ma ona doświadczenia w branży turystycznej, prowadziła przez 8 lat przedstawicielstwo spółki Magyar Turisztikai w Moskwie, pracowała ponadto w biurze podróży i jako przewodnik. Od lat wykłada przedmioty związane z turystyką na różnych uczelniach na Węgrzech.