Ukraińska branża turystyczna: Przyjedź na Ukrainę, jest tak wiele do zrobienia

W Wielkiej Brytanii rozpoczęła się kampania promująca ukraińską turystykę, która ma przypomnieć, że kraj wciąż potrzebuje pomocy, a żeby wygrać wojnę, trzeba jeszcze wiele zrobić. Na plakatach stworzonych przez ukraińskiego rysownika, stylizowanych na lata 20. XX wieku, zobaczyć można Kijów, Mariupol i Charków.

Publikacja: 19.12.2022 09:30

Ukraińska branża turystyczna: Przyjedź na Ukrainę, jest tak wiele do zrobienia

Foto: AFP, Sergei Chuzavkov

W Wielkiej Brytanii prowadzona jest właśnie kampania marketingowa zatytułowana „Przyjedź na Ukrainę, jest tak wiele do zrobienia”. W ten sposób jej autorzy chcą przypomnieć Brytyjczykom, że kraj nadal potrzebuje pomocy i działania - pisze portal branży turystycznej TTG Media. Kampania pojawiła się po tym, jak nowe dane ujawniły, że połowa Brytyjczyków nie jest bardziej zaniepokojona wojną niż na początku, po jej wybuchu.

Plakaty promujące Ukrainę stylizowane są na lata 20. XX wieku

Plakaty promujące Ukrainę stylizowane są na lata 20. XX wieku

ttgmedia.com

Koordynatorka platformy fundraisingowej UNITED24, założonej przez prezydenta Ukrainy Wołodymyra Zełenskiego, by zbierać pieniądze na walczącą Ukrainę, Jaroslawa Gres, mówi że Ukraina była popularnym kierunkiem turystycznym, a miliony gości z całego świata przybywały do miast przedstawionych na plakatach, aby podziwiać wspaniałe krajobrazy, autentyczną architekturę i poznawać gościnnych mieszkańców.

- Inwazja rosyjska to zmieniła. W Charkowie zniszczyła ponad 11 397 miejsc, w tym budynki prywatne i mieszkalne. Takie projekty przypominają ludziom, że jest tu o co walczyć - dodaje.

Za kreatywną stronę akcji odpowiadają londyńska agencja Pablo i ukraiński rysownik Antonio Firsik, który nadal pracuje w swoim domu pod Kijowem. Na plakatach zobaczyć można najsłynniejsze budowle Kijowa, Mariupola i Charkowa. Na pierwszy rzut oka plakaty mogą wyglądać, jak zaproszenie do odbycia podróży, ale po bliższym przyjrzeniu się im widać rozdarte wojną tło, które ma być wezwaniem do działania i przypomnienia o dramacie kraju i jego mieszkańców. Na plakatach zamieszczono kody QR, które można zeskanować, by dowiedzieć się, w jaki sposób przekazać dotacje Ukrainie.

Czytaj więcej

Ukraina: Turyści powinni zobaczyć cierpienia Buczy i Irpienia. Zaprosimy ich tu

W Wielkiej Brytanii prowadzona jest właśnie kampania marketingowa zatytułowana „Przyjedź na Ukrainę, jest tak wiele do zrobienia”. W ten sposób jej autorzy chcą przypomnieć Brytyjczykom, że kraj nadal potrzebuje pomocy i działania - pisze portal branży turystycznej TTG Media. Kampania pojawiła się po tym, jak nowe dane ujawniły, że połowa Brytyjczyków nie jest bardziej zaniepokojona wojną niż na początku, po jej wybuchu.

Koordynatorka platformy fundraisingowej UNITED24, założonej przez prezydenta Ukrainy Wołodymyra Zełenskiego, by zbierać pieniądze na walczącą Ukrainę, Jaroslawa Gres, mówi że Ukraina była popularnym kierunkiem turystycznym, a miliony gości z całego świata przybywały do miast przedstawionych na plakatach, aby podziwiać wspaniałe krajobrazy, autentyczną architekturę i poznawać gościnnych mieszkańców.

Popularne Trendy
Złoty Certyfikat 2022 dla Kopalni Guido i Sztolni Królowej Luizy w Zabrzu
Popularne Trendy
Podróże do Hiszpanii nadal w maseczkach. Linie lotnicze: „To szkodzi turystyce”
Popularne Trendy
Brytyjskich narciarzy nie zrażają wyższe ceny. Rezerwują więcej niż przed pandemią
Hotele
Sylwester w hotelu? Brakuje chętnych, podobnie jak na ferie
Nowe Trendy
Ruch turystów do Turcji zaskoczył władze. Podały właśnie trzecią prognozę
Materiał Promocyjny
CERT Orange Polska: internauci korzystają z naszej wiedzy