Google: Młodzi kochają You Tube’a. Turystyka nie może o tym zapominać

38 procent turystów, którzy regularnie wyjeżdżają za granicę, chce zarezerwować ofertę, która gwarantuje doświadczenia jedyne w swoim rodzaju - twierdzi Google. Podróże są nadal wysoko na liście potrzeb wielu osób, firmy powinny więc wiedzieć, jak do nich najlepiej dotrzeć.

Publikacja: 23.03.2023 08:18

Google: Młodzi kochają You Tube’a. Turystyka nie może o tym zapominać

Foto: AFP, Elizabeth Ruiz

Michael Trauttmansdorff, dyrektor ds. zarządzania produktem w Travel Ads w Google'u, podzielił się na kongresie odbywającym się przy okazji międzynarodowych targów turystycznych ITB w Berlinie swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi promowania usług turystycznych. – 38 procent wszystkich turystów, którzy regularnie podróżują za granicę, chce zarezerwować ofertę, która gwarantuje im niezwykłe doświadczenia – wskazywał.

Wyjazdy nadal znajdują się wysoko na liście ludzi, rośnie też ilość czasu, jaki poświęcają na ich planowanie i przygotowanie. Jednocześnie, przypomniał Trauttmansdorff, młodzi ludzie są mniej lojalni wobec marek i chętniej korzystają z oferty różnych firm.

Dyrektor podkreślał w swoim wystąpieniu, że przy pozyskiwaniu klientów firmy turystyczne muszą pamiętać o rosnącym znaczeniu filmów wideo i dobrej jakości zdjęć. Podróżni, szczególnie ci z pokolenia Z, inspiracji do wyjazdów szukają w w internecie. - 90 procent podróżnych znajduje informacje na YouTubie, dlatego to tak ważne, by mieć strategię działania dla tego kanału – mówi.

Czytaj więcej

Airbnb: Turyści chcą mieszkać oryginalnie, na odludziu, ale z internetem

Wystąpienie na kongresie było okazją do przedstawienia rozwiązań reklamowych oferowanych przez Google'a, które są dostosowane do potrzeb kierunków turystycznych, sieci hotelowych i organizatorów wycieczek, dyrektor zachęcał też do korzystania z informacji, które Google publikuje na swoich korporacyjnych stronach, a które dotyczą bieżących trendów i podkreślał, że są one oparte na najświeższych danych.

Jednym z atrakcyjnych narzędzi jest także to, które pozwala zaplanować podróż w sposób najmniej oddziałujący negatywnie na środowisko. Mowa chociażby o wyszukiwarce lotów pokazującej, które rejsy emitują najmniej dwutlenku węgla.

Michael Trauttmansdorff, dyrektor ds. zarządzania produktem w Travel Ads w Google'u, podzielił się na kongresie odbywającym się przy okazji międzynarodowych targów turystycznych ITB w Berlinie swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi promowania usług turystycznych. – 38 procent wszystkich turystów, którzy regularnie podróżują za granicę, chce zarezerwować ofertę, która gwarantuje im niezwykłe doświadczenia – wskazywał.

Wyjazdy nadal znajdują się wysoko na liście ludzi, rośnie też ilość czasu, jaki poświęcają na ich planowanie i przygotowanie. Jednocześnie, przypomniał Trauttmansdorff, młodzi ludzie są mniej lojalni wobec marek i chętniej korzystają z oferty różnych firm.

Popularne Trendy
Branża turystyczna ma zadania dla nowego rządu. "Przydałby się bon turystyczny"
Popularne Trendy
Turystyczny Oskar 2023 dla Bieszczadzkich Drezyn Rowerowych
Popularne Trendy
Ruszyły targi turystyczne TT Warsaw. Krajem partnerskim Rumunia
Popularne Trendy
Niemców ciągnie do Polski. „Trzy miliony to dobry wynik”
Popularne Trendy
Grecki rząd podnosi podatek turystyczny i zaostrza zasady wynajmowania mieszkań
Materiał Promocyjny
Nowe narzędzia to nowe możliwości