Przedstawiciele ponad 60 krajów odwiedzili targi turystyczne ITTF Warsaw

Pierwsza odsłona targów turystycznych ITTF Warsaw przyciągnęła ponad 4 tysiące zwiedzających. Szczególnie dużo zainteresowanych było w branży turystycznej - wynika z podsumowania przygotowanego przez organizatora imprezy.

Publikacja: 13.04.2023 11:48

Przedstawiciele ponad 60 krajów odwiedzili targi turystyczne ITTF Warsaw

Foto: Filip Frydrykiewicz

154 wystawców z ponad 20 krajów wzięło udział w Międzynarodowych Targach Turystycznych ITTF w Warszawie (International Travel & Tourism Fair Warsaw), które odbyły się od 16 do 18 marca w Pałacu Kultury i Nauki - informuje organizator, Grupa MTP, w podsumowaniu pierwszej edycji imprezy.

W gronie wystawców znalazły się narodowe, regionalne i lokalne organizacje turystyczne, touroperatorzy, hotele, obiekty konferencyjne i spa, firmy specjalizujące się w technologiach dla turystyki, uzdrowiska, sanatoria i firmy organizujące pobyty zdrowotne, powiaty, miasta, gminy i województwa, atrakcje turystyczne (parki rozrywki, obiekty kulturalne, trasy turystyczne), izby i stowarzyszenia turystyczne, przewoźnicy (linie lotnicze i promowe, firmy autokarowe), a także wydawnictwa turystyczne.

Czytaj więcej

Grecja na targach ITTF Warsaw - „zapierająca dech, autentyczna, na każdą porę roku”

Program targów wypełniły spotkania B2B, branżowe konferencje i panele dyskusyjne (dotyczące m.in. praw konsumenta, cyfryzacji w branży turystycznej, turystycznych wyjazdów Polaków), a także atrakcje dla publiczności, w tym spotkania ze znanymi podróżnikami.

Przyciągnęły one 2109 zwiedzających indywidualnych i 2020 klientów biznesowych. 90 procent zwiedzających pochodziło z Polski, 10 procent z zagranicy (z ponad 60 krajów).

Zwiedzający pochodzili z ponad 60 krajów

Zwiedzający pochodzili z ponad 60 krajów

Foto: Grupa MTP

Profesjonalni zwiedzający reprezentowali przede wszystkim biura podróży i obiekty noclegowe.

Targi odwiedziło też 60 ambasadorów i przedstawicieli korpusu dyplomatycznego oraz uczniowie ponad 30 szkół turystycznych i hotelarskich z całej Polski.

Profil profesjonalnego zwiedzającego

Profil profesjonalnego zwiedzającego

Foto: Grupa MTP

Regionem partnerskim ITTF było Mazowsze.

Następna edycja imprezy odbędzie się od 21 do 23 listopada 2024 roku w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.

Foto: Filip Frydrykiewicz

Foto: Filip Frydrykiewicz

Foto: Filip Frydrykiewicz

Foto: Filip Frydrykiewicz

Foto: Filip Frydrykiewicz

Foto: Filip Frydrykiewicz

Foto: Filip Frydrykiewicz

Foto: Filip Frydrykiewicz

Foto: Filip Frydrykiewicz

Foto: Filip Frydrykiewicz

Foto: Filip Frydrykiewicz

Foto: Filip Frydrykiewicz

Foto: Filip Frydrykiewicz

Foto: Filip Frydrykiewicz

Foto: Filip Frydrykiewicz

Foto: Filip Frydrykiewicz

154 wystawców z ponad 20 krajów wzięło udział w Międzynarodowych Targach Turystycznych ITTF w Warszawie (International Travel & Tourism Fair Warsaw), które odbyły się od 16 do 18 marca w Pałacu Kultury i Nauki - informuje organizator, Grupa MTP, w podsumowaniu pierwszej edycji imprezy.

W gronie wystawców znalazły się narodowe, regionalne i lokalne organizacje turystyczne, touroperatorzy, hotele, obiekty konferencyjne i spa, firmy specjalizujące się w technologiach dla turystyki, uzdrowiska, sanatoria i firmy organizujące pobyty zdrowotne, powiaty, miasta, gminy i województwa, atrakcje turystyczne (parki rozrywki, obiekty kulturalne, trasy turystyczne), izby i stowarzyszenia turystyczne, przewoźnicy (linie lotnicze i promowe, firmy autokarowe), a także wydawnictwa turystyczne.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Popularne Trendy
Hiszpańskie wybrzeża zarabiają na turystyce najwięcej, ale potrzebują strategii
Popularne Trendy
Coraz więcej fałszywych recenzji hoteli w sieci. Popularna platforma wytropiła 2,7 miliona
Popularne Trendy
Vlogerzy znów zmierzą się w mistrzostwach. Pokażą najciekawsze zakątki Polski
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Popularne Trendy
Komisja Europejska: Google faworyzuje swoje usługi, nie daje szansy konkurencji
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście