Reklama
Rozwiń

Netflix pokaże piękno Grecji. A może i nakręci tu film

Grecka Narodowa Organizacja Turystyczna (GNTO) podpisała memorandum o współpracy ze światowym gigantem streamingu, Netflixem, otwierając nowe możliwości dla działań mających pokazać piękno i bogactwo kulturowe Grecji.

Publikacja: 19.07.2024 02:40

Netflix pokaże piękno Grecji. A może i nakręci tu film

Foto: Krzysztof Majda

Memorandum zostało niedawno podpisane w Atenach przez Sekretarza Generalnego GNTO Dimitrisa Fragakisa i wiceprezesa ds. polityki publicznej Netflix na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, Madeleine de Cock Buning.

Czytaj więcej

„Szczerze mówiąc, nie przyjechałbym tu" - przewrotna reklama Oslo robi furorę

Zgodnie z zapowiedzią Netflix będzie wspierać grecką branżę turystyczną, wykorzystując globalną popularność swoich treści do prezentowania krajobrazów tego kraju na całym świecie.

- Wykorzystując siłę obrazu i opowiadania historii Netflix współpracuje z grecką narodową organizacją turystyczną, aby pokazać całemu światu jej piękno – zadeklarowała Buning. - Nasza współpraca z GNTO to kamień milowy dla Netflixa, ponieważ umożliwia nam zaprezentowanie niezrównanego piękna Grecji milionom widzów, przybliżając ich do jej historii, kultury i krajobrazów, które znajdują odzwierciedlenie w naszych produkcjach

Współpraca obejmuje produkcję przez Netflix filmu, który będzie wykorzystywany przez GNTO w promocji. Dodatkowo GNTO będzie miało możliwość wykorzystania materiałów Netflixa do tworzenia nowych treści.

Czytaj więcej

Jak widzą Polskę belgijscy blogerzy? „Pierogi czynią świat lepszym”

Buning i Fragakis omówili także przyszłą współpracę, uznając, że wzmocnienie sektora audiowizualnego i promocja kraju za jego pośrednictwem jest „celem narodowym”. Chcą promować Grecję poprzez wspieranie przemysłu audiowizualnego. - Dzięki tej współpracy pragniemy uczynić Grecję idealną lokalizacją dla przyszłych produkcji audiowizualnych. Chcemy przyciągnąć turystów i filmowców, dzięki czemu Grecja stanie się magnesem dla podróży i produkcji filmowych – dodał sekretarz generalny GNTO.


Memorandum zostało niedawno podpisane w Atenach przez Sekretarza Generalnego GNTO Dimitrisa Fragakisa i wiceprezesa ds. polityki publicznej Netflix na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, Madeleine de Cock Buning.

Zgodnie z zapowiedzią Netflix będzie wspierać grecką branżę turystyczną, wykorzystując globalną popularność swoich treści do prezentowania krajobrazów tego kraju na całym świecie.

Pozostało jeszcze 81% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Popularne Trendy
Dinozaury z Bałtowa zawitały do Warszawy. Ruszyła kampania reklamowa
Popularne Trendy
Hiszpańska turystyka na drodze do kolejnego rekordu. Na celowniku 100 milionów gości
Popularne Trendy
Barcelona stawia na kulturalnych turystów. „Nie ilość, ale jakość”
Popularne Trendy
Relaks nad morzem, gwarancja dobrej pogody, wygoda all inclusive - Polacy planują wakacje