Memorandum zostało niedawno podpisane w Atenach przez Sekretarza Generalnego GNTO Dimitrisa Fragakisa i wiceprezesa ds. polityki publicznej Netflix na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, Madeleine de Cock Buning.
Czytaj więcej
Nudne miasto, w którym nic się nie dzieje, nie ma kolejek do atrakcji turystycznych, nawet restauracje nie są oblegane - tak w najnowszej reklamie wygląda stolica Norwegii. Ale widz wie, że te „przywary” są w rzeczywistości największymi atutami Oslo.
Zgodnie z zapowiedzią Netflix będzie wspierać grecką branżę turystyczną, wykorzystując globalną popularność swoich treści do prezentowania krajobrazów tego kraju na całym świecie.
- Wykorzystując siłę obrazu i opowiadania historii Netflix współpracuje z grecką narodową organizacją turystyczną, aby pokazać całemu światu jej piękno – zadeklarowała Buning. - Nasza współpraca z GNTO to kamień milowy dla Netflixa, ponieważ umożliwia nam zaprezentowanie niezrównanego piękna Grecji milionom widzów, przybliżając ich do jej historii, kultury i krajobrazów, które znajdują odzwierciedlenie w naszych produkcjach
Współpraca obejmuje produkcję przez Netflix filmu, który będzie wykorzystywany przez GNTO w promocji. Dodatkowo GNTO będzie miało możliwość wykorzystania materiałów Netflixa do tworzenia nowych treści.