Netflix pokaże piękno Grecji. A może i nakręci tu film

Grecka Narodowa Organizacja Turystyczna (GNTO) podpisała memorandum o współpracy ze światowym gigantem streamingu, Netflixem, otwierając nowe możliwości dla działań mających pokazać piękno i bogactwo kulturowe Grecji.

Publikacja: 19.07.2024 02:40

Netflix pokaże piękno Grecji. A może i nakręci tu film

Foto: Krzysztof Majda

Memorandum zostało niedawno podpisane w Atenach przez Sekretarza Generalnego GNTO Dimitrisa Fragakisa i wiceprezesa ds. polityki publicznej Netflix na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, Madeleine de Cock Buning.

Czytaj więcej

„Szczerze mówiąc, nie przyjechałbym tu" - przewrotna reklama Oslo robi furorę

Zgodnie z zapowiedzią Netflix będzie wspierać grecką branżę turystyczną, wykorzystując globalną popularność swoich treści do prezentowania krajobrazów tego kraju na całym świecie.

- Wykorzystując siłę obrazu i opowiadania historii Netflix współpracuje z grecką narodową organizacją turystyczną, aby pokazać całemu światu jej piękno – zadeklarowała Buning. - Nasza współpraca z GNTO to kamień milowy dla Netflixa, ponieważ umożliwia nam zaprezentowanie niezrównanego piękna Grecji milionom widzów, przybliżając ich do jej historii, kultury i krajobrazów, które znajdują odzwierciedlenie w naszych produkcjach

Współpraca obejmuje produkcję przez Netflix filmu, który będzie wykorzystywany przez GNTO w promocji. Dodatkowo GNTO będzie miało możliwość wykorzystania materiałów Netflixa do tworzenia nowych treści.

Czytaj więcej

Jak widzą Polskę belgijscy blogerzy? „Pierogi czynią świat lepszym”

Buning i Fragakis omówili także przyszłą współpracę, uznając, że wzmocnienie sektora audiowizualnego i promocja kraju za jego pośrednictwem jest „celem narodowym”. Chcą promować Grecję poprzez wspieranie przemysłu audiowizualnego. - Dzięki tej współpracy pragniemy uczynić Grecję idealną lokalizacją dla przyszłych produkcji audiowizualnych. Chcemy przyciągnąć turystów i filmowców, dzięki czemu Grecja stanie się magnesem dla podróży i produkcji filmowych – dodał sekretarz generalny GNTO.


Memorandum zostało niedawno podpisane w Atenach przez Sekretarza Generalnego GNTO Dimitrisa Fragakisa i wiceprezesa ds. polityki publicznej Netflix na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, Madeleine de Cock Buning.

Zgodnie z zapowiedzią Netflix będzie wspierać grecką branżę turystyczną, wykorzystując globalną popularność swoich treści do prezentowania krajobrazów tego kraju na całym świecie.

Pozostało 84% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Popularne Trendy
Ruszyły drugie Międzynarodowe Targi Turystyczne ITTF Warsaw - 200 wystawców z 29 krajów
Popularne Trendy
Chorwacja zachwyca przez cały rok
Popularne Trendy
Złoty certyfikat POT. W tym roku najlepszy okazał się Bałtowski Kompleks Turystyczny
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Popularne Trendy
Hiszpania bije turystyczny rekord. Co czterdziesty gość przyjechał z Polski