Plebiscyt o nagrodę publiczności „People’s Choice Award”, organizowany przez Międzynarodowy Komitet Turystycznych Festiwali Filmowych (International Committee of Tourism Film Festivals - CIFFT), odbywa się już siódmy raz.
Jak wyjaśnia organizator, konkurs „prezentuje innowacyjne produkcje marek turystycznych i agencji kreatywnych z całego świata, oferując wgląd w zróżnicowany świat marketingu turystycznego”.
Zwycięzcę wyłoni internetowe głosowanie na stronie www.cifft.com/cast-your-vote, które potrwa do 18 października (ograniczone do jednego głosu na adres IP danego komputera lub sesję przeglądarki dziennie).
W tym roku o głosy internautów zabiega 66 filmów turystycznych z 23 krajów, w tym trzy polskie spoty wyprodukowane na zlecenie Urzędu Miasta Bydgoszczy, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego i Wrocławskiej Organizacji Turystycznej.
Czytaj więcej
Centrum Nauki Kopernik w Warszawie, Światowy Dzień Jabłka w Warce, Rodzinny Piknik z Zespołem Mazowsze w Karolinie i radomski Festiwal Artystów Ulicznych i Precyzji - to mazowieccy kandydaci do tegorocznych certyfikatów Polskiej Organizacji Turystycznej.