Arkadiusz Osipiuk, nowy wicedyrektor departamentu e-informacji, to menadżer z doświadczeniem w marketingu internetowym. Przed przyjściem do POT przez wiele lat był związany z Orange Polska SA, gdzie ostatnio kierował projektem, który miał na celu wprowadzenie i optymalne wykorzystanie Google Analytics 360. Wcześniej kierował komórką analityczną wspierającą kampanie sprzedażowe. Osipiuk w Polskiej Organizacji Turystycznej będzie się zajmował nadzorowaniem działań związanych z pozycjonowaniem i analityką, kampaniami internetowymi i systemem zarządzania relacjami z klientami POT.

W departamencie e-informacji pracę rozpoczęła także Magdalena Żelazowska. Doświadczenie zawodowe w marketingu i public relations zdobywała m.in. w Bauer Media Group i Grupie Interia.pl. Ostatnio zarządzała działem marketingu w wydawnictwie HarperCollins Polska. Magdalena Żelazowska jest również blogerem podróżniczym oraz autorką artykułów w magazynie „Poznaj Świat” i w portalu Wirtualna Polska. W Polskiej Organizacji Turystycznej, jako starszy specjalista, będzie odpowiedzialna za zarządzanie mediami społecznościowymi, przeprowadzanie kampanii internetowych i za projekty z blogerami i vlogerami.