Ewa Farna namawia rodaków na odwiedzenie Polski

Znana piosenkarka polska, Czeszka z pochodzenia, Ewa Farna namawia rodaków do odwiedzania w weekendy polskich miast. Kampanię „Polsko očima Ewy Farné” zainicjowała Polska Organizacja Turystyczna

Publikacja: 13.07.2018 10:02

Ewa Farna namawia rodaków na odwiedzenie Polski

Foto: POT

W ramach kampanii organizowanej przez Polską Organizację Turystyczną Ewa Farna publikuje na swoich czeskojęzycznych profilach w mediach społecznościowych zdjęcia z polskich miast i dzieli się osobistymi refleksjami na ich temat. Chodzi o Warszawę, Kraków i Wrocław, które „są bliskie jej sercu”. Artystka zaprezentuje ich zabytki, historię i gastronomię, „bazując na własnych przeżyciach i doświadczeniach”.

– Te same materiały będą się również pojawiały od 20 lipca na czeskim facebook’u POT-u i na naszej czeskiej stronie polsko.travel – wyjaśnia rzecznik POT Grzegorz Cendrowski.

Jednocześnie POT będzie zamieszczał od 20 lipca banery na najczęściej odwiedzanych czeskich portalach – celem będzie przekierowanie czytelników na stronę polsko.travel.

– Ewa Farna to bardzo znana, ceniona i rozpoznawalna piosenkarka nie tylko w Polsce, ale właśnie w Czechach, skąd pochodzi – mówi prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk. – Chcemy pokazać Polskę z nieco innej strony i wykorzystać mechanizm osobistej rekomendacji. Artystka pokaże nasz kraj poprzez osobiste doświadczenia, a swoje wrażenia przekaże później w mediach społecznościowych. Jestem przekonany, że w wiarygodny i ciekawy sposób pokaże, jak atrakcyjny i dynamicznie rozwijający się jest nasz kraj.

– W Warszawie żyłam ponad rok a w ciągu ostatnich 10 lat często tu bywałam zawodowo – mówi cytowana w komunikacie POT-u Farna. – Widzę w jakim tempie Warszawa się rozwija, mam tu swoje ulubione miejsca, o których chętnie Czechom opowiem. Kraków dla mnie to taka mniejsza architektoniczne Praga. Od dziecka uwielbiałam to miasto o artystycznej duszy i magicznej atmosferze. Z kolei do Wrocławia mam olbrzymi sentyment, uwielbiam jego rozmieszczone w różnych miejscach krasnale.

Dlaczego kampania w Czechach? – W większości krajów to właśnie rynki ościenne dostarczają największą liczbę przyjazdów turystycznych. Polska Organizacja Turystyczna zamierza zintensyfikować działania na rynku czeskim. Zamierzamy promować przede wszystkim przyjazdy do Polski w formule city-break. Stąd wybór trzech polskich miast – wyjaśnia Cendrowski.

Tendencje
Chorwaci: Nasze plaże znikają, bo obcokrajowcy chcą mieć domy nad samym morzem
Materiał Promocyjny
Tajniki oszczędnościowych obligacji skarbowych. Możliwości na różne potrzeby
Tendencje
Ustka kontra reszta świata. Trwa głosowanie na najlepszy film promocyjny
Tendencje
Poranne trzęsienie ziemi na Krecie. Turyści wyszli bez szwanku
Materiał Promocyjny
Naukowa Fundacja Polpharmy ogłasza start XXIII edycji Konkursu o Grant Fundacji
Tendencje
La Palma znowu przyjmuje samoloty