Reklama realizowana będzie przez pięć miesięcy, jej autorzy chcą dotrzeć ze swoim przekazem do najmłodszych turystów, którzy planują wybrać się pierwszy raz do jednego z tych dwóch miast. Kluczową informacją dla nich jest wiadomość, że podróż pociągiem z centrum jednego miasta do centrum drugiego trwa tylko 2 godziny i 15 minut.

Firma zajmująca się promocją Londynu, London & Partners, Paryskie Biuro do spraw Turystyki i Eurostar blisko ze sobą współpracowały, by stworzyć atrakcyjną ofertę dla odwiedzających. W kampanię włączyły się też linie lotnicze United Airlines, Marriott i Mastercard. Na jej potrzeby stworzona została nowa strona internetowa, na której znalazły się informacje o obu stolicach. Internauci mogą przeglądać propozycje z różnych kategorii, od kultury przez rozrywkę, poznać największe atrakcje, zejść z utartych ścieżek i dowiedzieć się o ofercie gastronomicznej.

Stolicę Wielkiej Brytanii odwiedziło w 2017 roku 2,62 miliona Amerykanów, co oznacza wzrost o 12,7 procent rok do roku. W Paryżu było ich ponad 2 miliony (dane na podstawie statystyk hoteli), czyli o 19 procent więcej niż rok wcześniej. Jednocześnie z badań wynika, że jedynie mniej niż 10 procent amerykańskich milenialsów odwiedziło już jedną z tych metropolii, a ponad 70 procent chciałoby zobaczyć obie w czasie jednej podróży.

– Oba miasta są ucieleśnieniem europejskiego stylu życia i mieszanką swobody wyrażania myśli i wolności – zapewnia prezes Paris Convention & Visitors Bureau Pierre Schapira. Podkreśla, że stolice znane są ze swojego bogatego dziedzictwa kulturowego i historii, ale młodym turystom mogą zaoferować o wiele więcej – dobrą kuchnię, zakupy w modnych sklepach i rozrywkę.