Chińskie piosenkarki w polskich Tatrach

Ponad 140 osób chińskiej ekipy telewizyjnej zjechało do Zakopanego, żeby nakręcić odcinek reality show z udziałem słynnej w Chinach dziewczęcej grupy artystycznej Rocket Girls 101

Publikacja: 17.01.2019 14:27

Chińskie piosenkarki w polskich Tatrach

Foto: materiały prasowe

Jak informuje rzecznik Polskiej Organizacji Turystycznej Grzegorz Cendrowski, dzięki pomocy POT w polskich Tatrach Chińczycy kręcili w grudniu „Nieustraszone dwudziestolatki” – program rozrywkowy z udziałem dziewczęcej grupy artystycznej Rocket Girls 101.

Zobacz teledysk Rocket Girls 101

Celem show była integracja 11 artystek girlsbandu Rocket Girls 101 i sprawdzenie uczestniczek w trudnych warunkach – najpierw na pustyni, a później w wysokich, ośnieżonych górach. I właśnie ta druga część kręcona była w polskich Tatrach. Chińskie celebrytki odbyły wędrówkę w górach, część zdjęć kręcono m.in. nad Morskim Okiem. „Górska przygoda zespołu muzycznego z Chin zakończyła się w Zakopanem, gdzie uczestniczki świętowały wspólny sukces w tradycyjnej góralskiej gospodzie” – relacjonuje Cendrowski.

– Chiny to jeden z rynków, z którego w ostatnich latach notujemy największy wzrost przyjazdów turystów zagranicznych – mówi prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk, cytowany przez Cendrowskiego w komunikacie. – Wpływ na te wyniki mają nie tylko bezpośrednie połączenia lotnicze, lecz także tego typu akcje promocyjne. To, że artystki przyjechały właśnie do Polski a nie do innego państwa, zawdzięczamy współpracy m. Zagranicznego Ośrodka POT w Pekinie, Małopolskiej Organizacji Turystycznej, ambasady RP w Pekinie i Lokalnej Organizacji Turystycznej Made in Zakopane.

Cendrowski wyjaśnia, że „Nieustraszone dwudziestolatki” to program rozrywkowy wyprodukowany przez Tencent Video – jedną z najważniejszych platform zakupowych w Chinach i serwis streamingowy, pod kierownictwem znanego reżysera Xie Dikui. W skład ekipy filmowej wchodziło ponad 140 osób, co sprawia, że to największe chińskie przedsięwzięcie tego typu w Europie.

Liderka zespołu Rocket Girls 101, Yang Chaoyue, jest królową chińskich kanałów social media, z ogromną bazą fanów. Widzowie mogli poznać ją pierwszy raz w programie „Tworząc grilsband 101″, który miał ponad 4,47 mld wyświetleń w internecie.

Odcinki programu, w których artystki zdobywają polskie Tatry i zwiedzają Zakopane będą  emitowane na platformie Tencent Video o 20. co niedzielę, zaczynając od 17 lutego 2019 r.

Nie pierwszy raz POT promuje walory turystyczne Polski poprzez produkcje filmowe i telewizyjne. Pięć lat temu Warszawa zagrała w bollywoodzkim filmie „Kick”.  A w zeszłym roku kręcono tu sceny do koreańskiego serialu „My Secret Terius”, który zajął pierwsze miejsce w rankingu oglądalności wśród seriali emitowanych w Korei Południowej w ubiegłym roku. Serial został sprzedany do Japonii, Tajwanu, Tajlandii, Wietnamu, Birmy, Kambodży, Mongolii, Ameryki Północnej i Ameryki Południowej oraz na Filipiny.

Czytaj więcej: „POT: Przez film do serc Koreańczyków”.

Tendencje
Chorwaci: Nasze plaże znikają, bo obcokrajowcy chcą mieć domy nad samym morzem
Materiał Promocyjny
Tajniki oszczędnościowych obligacji skarbowych. Możliwości na różne potrzeby
Tendencje
Ustka kontra reszta świata. Trwa głosowanie na najlepszy film promocyjny
Tendencje
Poranne trzęsienie ziemi na Krecie. Turyści wyszli bez szwanku
Tendencje
La Palma znowu przyjmuje samoloty