Rusza baza wiedzy o Chorwacji

Baza wiedzy o Chorwacji to najnowszy projekt przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce, stworzony z myślą o pracownikach biur podróży

Publikacja: 29.01.2019 10:05

Rusza baza wiedzy o Chorwacji

Foto: Materiały promocyjne

Materiały informacyjne i szkoleniowe na temat Chorwacji są dostępne od wczoraj na platformie LinkedIn: https://www.linkedin.com/groups/13666031. Grupa ma charakter zamknięty, przystąpić do niej mogą wyłącznie agenci turystyczni i pracownicy biur podróży.

– Z naszych obserwacji wynika, że choć dobrze znają oni produkty, które sprzedają, to często brakuje im wiedzy na temat samego kraju. Stąd pomysł na bazę wiedzy o Chorwacji, która ma być dla nich wiarygodnym źródłem informacji. To nasz autorski projekt, realizowany pilotażowo na razie tylko w Polsce – mówi dyrektor Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce Agnieszka Puszczewicz.

Czytaj też: „Chorwacja z rekordowymi inwestycjami w turystyce”.

Materiały poświęcone wybranemu regionowi publikowane będą raz w miesiącu. Tematem stycznia jest Istria. Plan na kolejne miesiące wygląda następująco: luty – Kvarner, marzec – Dalmacja (Zadar), kwiecień – Dalmacja (Szybenik), maj – Dalmacja (Split), czerwiec – Dalmacja (Dubrownik), wrzesień – Lika, październik – Slawonia, listopad – Zagrzeb, grudzień – Chorwacja Centralna.

– Podpowiemy, co w danym regionie można zobaczyć czy zjeść, jak ciekawie spędzić czas. Dla uatrakcyjnienia przekazu oprócz materiałów stricte informacyjnych będziemy zamieszczać także filmy promocyjne regionalnych organizacji turystycznych i parków narodowych – zapowiada Agnieszka Puszczewicz.

Członkowie grupy mogą również zadawać pytania, które należy wysyłać na adres bazawiedzy@visitcroatia.pl.

Dyrektor zapewnia, że jeśli akcja wzbudzi zainteresowanie, będzie kontynuowana także w przyszłym roku.

Materiały informacyjne i szkoleniowe na temat Chorwacji są dostępne od wczoraj na platformie LinkedIn: https://www.linkedin.com/groups/13666031. Grupa ma charakter zamknięty, przystąpić do niej mogą wyłącznie agenci turystyczni i pracownicy biur podróży.

– Z naszych obserwacji wynika, że choć dobrze znają oni produkty, które sprzedają, to często brakuje im wiedzy na temat samego kraju. Stąd pomysł na bazę wiedzy o Chorwacji, która ma być dla nich wiarygodnym źródłem informacji. To nasz autorski projekt, realizowany pilotażowo na razie tylko w Polsce – mówi dyrektor Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce Agnieszka Puszczewicz.

Materiał Promocyjny
Boeing stawia na polskich inżynierów
Tendencje
Chorwaci: Nasze plaże znikają, bo obcokrajowcy chcą mieć domy nad samym morzem
Tendencje
Ustka kontra reszta świata. Trwa głosowanie na najlepszy film promocyjny
Tendencje
Poranne trzęsienie ziemi na Krecie. Turyści wyszli bez szwanku
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Tendencje
La Palma znowu przyjmuje samoloty