Materiały informacyjne i szkoleniowe na temat Chorwacji są dostępne od wczoraj na platformie LinkedIn: https://www.linkedin.com/groups/13666031. Grupa ma charakter zamknięty, przystąpić do niej mogą wyłącznie agenci turystyczni i pracownicy biur podróży.
– Z naszych obserwacji wynika, że choć dobrze znają oni produkty, które sprzedają, to często brakuje im wiedzy na temat samego kraju. Stąd pomysł na bazę wiedzy o Chorwacji, która ma być dla nich wiarygodnym źródłem informacji. To nasz autorski projekt, realizowany pilotażowo na razie tylko w Polsce – mówi dyrektor Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce Agnieszka Puszczewicz.
Czytaj też: „Chorwacja z rekordowymi inwestycjami w turystyce”.
Materiały poświęcone wybranemu regionowi publikowane będą raz w miesiącu. Tematem stycznia jest Istria. Plan na kolejne miesiące wygląda następująco: luty – Kvarner, marzec – Dalmacja (Zadar), kwiecień – Dalmacja (Szybenik), maj – Dalmacja (Split), czerwiec – Dalmacja (Dubrownik), wrzesień – Lika, październik – Slawonia, listopad – Zagrzeb, grudzień – Chorwacja Centralna.
– Podpowiemy, co w danym regionie można zobaczyć czy zjeść, jak ciekawie spędzić czas. Dla uatrakcyjnienia przekazu oprócz materiałów stricte informacyjnych będziemy zamieszczać także filmy promocyjne regionalnych organizacji turystycznych i parków narodowych – zapowiada Agnieszka Puszczewicz.