Turystyczne Mistrzostwa Blogerów to jedyna akcja w Polsce promująca turystykę krajową, która łączy w sobie nowoczesne formy przekazu i element grywalizacji – pisze POT w komunikacie.
Spośród 59 blogerów, którzy zgłosili się do konkursu, kapituła wybrała 16 finalistów reprezentujących poszczególne województwa. Każdy musi przygotować minimum trzy wpisy na blog, nakręcić dwa materiały wideo i zamieścić po dziewięć postów na Facebooku i Instagramie, ukazujących atrakcyjne, ale wciąż nieodkryte miejsca w jego regionie.
Czytaj też: „Na wsi najlepiej – rusza druga odsłona konkursu”.
– Przed nami 42 dni pasjonującej rywalizacji między blogerami – mówi prezes POT Robert Andrzejczyk, cytowany w komunikacie. – Jak pokazała zeszłoroczna edycja konkursu, polscy influnecerzy potrafią w ciekawy sposób pisać o swojej ojczyźnie. Chciałbym, żeby zarówno tegoroczne, jak i zeszłoroczne wpisy zainspirowały Polaków do podróży w mniej znane zakątki kraju – dodaje prezes.
Pierwsze wpisy muszą ukazać się do 29 lipca. Tego dnia rozpocznie się także głosowanie internautów, które potrwa do 26 sierpnia. Będzie można oddać jeden głos dziennie.