Marketing Greece, organizacja zajmująca się promocją Grecji jako kierunku turystycznego, zachęca mieszkańców kraju do przyłączenia się do kampanii promocyjnej – donosi portal Tornos News. Na stronie internetowej projektu, Facebooku i Instagramie pod hasztagiem #ShareYourGreece, czyli „podziel się swoją Grecją”, mają zamieszczać informacje o miejscach, które warto odwiedzić. Chodzi na przykład o tawerny czy malownicze zakątki w miastach i poza nimi, do których przyjezdni zazwyczaj nie docierają.
Czytaj także: „Greckie śniadanie dla ambasadorów”.
– Wierzymy, że każdy z nas może przyczynić się do promocji Grecji. Bazując na tym przekonaniu, stworzyliśmy nową kampanię – mówi prezes Marketing Greece Ioanna Dreta. – Rozmawiając z przyjaciółmi i znajomymi, wspominając restaurację, gdzie serwowane są wyjątkowo smaczne dania czy miejsce, z którego można obserwować najpiękniejsze zachody słońca, dzielmy się wiedzą o kierunku. Grecja kryje wiele tajemnic, chcemy, by dowiedzieli się o nich zagraniczni goście – dodaje Dreta.
Kampania potrwa w sezonie letnim. Co 15 dni zmieniać się będzie motyw przewodni, pierwszy to plaże. Zebrane informacje Marketing Greece wykorzysta również w późniejszych projektach prowadzonych za granicą.
Zobacz też: „O moja Grecjo!”.