Światowa Rada Podróży i Turystyki: Turyści, śnijcie o podróżach

Choć podróżowanie jest teraz niemożliwe, to nadal można marzyć i snuć plany – przekonuje Światowa Rada Podróży i Turystyki. I zachęca do tego nową kampanią promocyjną #TogetherInTravel.

Publikacja: 20.04.2020 13:57

Światowa Rada Podróży i Turystyki: Turyści, śnijcie o podróżach

Foto: Fot. wttc.org

Światowa Rada Podróży i Turystyki (World Travel & Tourism Council – WTTC) rozpoczyna dziś ogólnoświatową kampanię reklamową pod hasłem #TogetherInTravel (razem w podróży), o czym informuje na swojej stronie internetowej. Jej celem jest przywołanie wspomnień związanych z podróżowaniem i pokazanie, jak ważną rolę odgrywa ono w życiu człowieka. Akcja ma również podtrzymać chęć podróżowania, zainspirować i zmobilizować turystów do wyjazdu, kiedy już będzie to już możliwe.

CZYTAJ TEŻ: WTTC: Zamykanie granic i zakazy nie powstrzymają wirusa

W tym celu WTTC we współpracy z firmą marketingową MMGY Hills Balfour stworzyła „emocjonalny” film i opublikowała go na stronie internetowej TogetherInTravel.com. Można się z niego dowiedzieć między innymi, że podróże to „niezrównane przeżycia i doświadczenia”, „zapierające dech w piersiach cuda natury”, „spotkania z niesamowitymi ludźmi”, „totalny relaks i czysta adrenalina”, i że „nawet kiedy musimy trzymać się od siebie z daleka, to podróże wciąż nas jednoczą”.

Organizacja zachęca turystów z całego świata, aby w akcie solidarności z ludźmi żyjącymi z turystyki, których pandemia pozbawiła dochodów, upowszechniali w sieci film wraz z hasztagiem #TogetherInTravel, a także sami tworzyli treści związane z podróżami i dzielili się nimi z innymi internautami.

ZOBACZ TAKŻE: UNWTO ogłasza konkurs na ratowanie turystyki

– Marzenia są bardzo ważną częścią życia, a nasza nowa kampania zachęca do pozytywnego myślenia o nadchodzących dniach – mówi prezes i dyrektor generalna WTTC, Gloria Guevara, cytowana w komunikacie. Jak dodaje, turystyka jest sektorem o kluczowym znaczeniu dla światowej gospodarki – wytwarza 10,3 procent PKB i zmniejsza ubóstwo i bezrobocie. Jedna czwarta nowo powstających miejsc pracy na świecie związana jest z turystyką.

Światowa Rada Podróży i Turystyki (World Travel & Tourism Council – WTTC) rozpoczyna dziś ogólnoświatową kampanię reklamową pod hasłem #TogetherInTravel (razem w podróży), o czym informuje na swojej stronie internetowej. Jej celem jest przywołanie wspomnień związanych z podróżowaniem i pokazanie, jak ważną rolę odgrywa ono w życiu człowieka. Akcja ma również podtrzymać chęć podróżowania, zainspirować i zmobilizować turystów do wyjazdu, kiedy już będzie to już możliwe.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Materiał Promocyjny
Boeing stawia na polskich inżynierów
Tendencje
Chorwaci: Nasze plaże znikają, bo obcokrajowcy chcą mieć domy nad samym morzem
Tendencje
Ustka kontra reszta świata. Trwa głosowanie na najlepszy film promocyjny
Materiał Promocyjny
Świąteczne prezenty, które doceniają pracowników – i które pracownicy docenią
Tendencje
Poranne trzęsienie ziemi na Krecie. Turyści wyszli bez szwanku