Światowa Rada Podróży i Turystyki: Turyści, śnijcie o podróżach

Choć podróżowanie jest teraz niemożliwe, to nadal można marzyć i snuć plany – przekonuje Światowa Rada Podróży i Turystyki. I zachęca do tego nową kampanią promocyjną #TogetherInTravel.

Publikacja: 20.04.2020 13:57

Światowa Rada Podróży i Turystyki: Turyści, śnijcie o podróżach

Foto: Fot. wttc.org

Światowa Rada Podróży i Turystyki (World Travel & Tourism Council – WTTC) rozpoczyna dziś ogólnoświatową kampanię reklamową pod hasłem #TogetherInTravel (razem w podróży), o czym informuje na swojej stronie internetowej. Jej celem jest przywołanie wspomnień związanych z podróżowaniem i pokazanie, jak ważną rolę odgrywa ono w życiu człowieka. Akcja ma również podtrzymać chęć podróżowania, zainspirować i zmobilizować turystów do wyjazdu, kiedy już będzie to już możliwe.

CZYTAJ TEŻ: WTTC: Zamykanie granic i zakazy nie powstrzymają wirusa

W tym celu WTTC we współpracy z firmą marketingową MMGY Hills Balfour stworzyła „emocjonalny” film i opublikowała go na stronie internetowej TogetherInTravel.com. Można się z niego dowiedzieć między innymi, że podróże to „niezrównane przeżycia i doświadczenia”, „zapierające dech w piersiach cuda natury”, „spotkania z niesamowitymi ludźmi”, „totalny relaks i czysta adrenalina”, i że „nawet kiedy musimy trzymać się od siebie z daleka, to podróże wciąż nas jednoczą”.

Organizacja zachęca turystów z całego świata, aby w akcie solidarności z ludźmi żyjącymi z turystyki, których pandemia pozbawiła dochodów, upowszechniali w sieci film wraz z hasztagiem #TogetherInTravel, a także sami tworzyli treści związane z podróżami i dzielili się nimi z innymi internautami.

ZOBACZ TAKŻE: UNWTO ogłasza konkurs na ratowanie turystyki

– Marzenia są bardzo ważną częścią życia, a nasza nowa kampania zachęca do pozytywnego myślenia o nadchodzących dniach – mówi prezes i dyrektor generalna WTTC, Gloria Guevara, cytowana w komunikacie. Jak dodaje, turystyka jest sektorem o kluczowym znaczeniu dla światowej gospodarki – wytwarza 10,3 procent PKB i zmniejsza ubóstwo i bezrobocie. Jedna czwarta nowo powstających miejsc pracy na świecie związana jest z turystyką.

Światowa Rada Podróży i Turystyki (World Travel & Tourism Council – WTTC) rozpoczyna dziś ogólnoświatową kampanię reklamową pod hasłem #TogetherInTravel (razem w podróży), o czym informuje na swojej stronie internetowej. Jej celem jest przywołanie wspomnień związanych z podróżowaniem i pokazanie, jak ważną rolę odgrywa ono w życiu człowieka. Akcja ma również podtrzymać chęć podróżowania, zainspirować i zmobilizować turystów do wyjazdu, kiedy już będzie to już możliwe.

Tendencje
Chorwaci: Nasze plaże znikają, bo obcokrajowcy chcą mieć domy nad samym morzem
Tendencje
Ustka kontra reszta świata. Trwa głosowanie na najlepszy film promocyjny
Tendencje
Poranne trzęsienie ziemi na Krecie. Turyści wyszli bez szwanku
Tendencje
La Palma znowu przyjmuje samoloty
Materiał Promocyjny
CERT Orange Polska: internauci korzystają z naszej wiedzy