Światowa Rada Podróży i Turystyki (World Travel & Tourism Council – WTTC) rozpoczyna dziś ogólnoświatową kampanię reklamową pod hasłem #TogetherInTravel (razem w podróży), o czym informuje na swojej stronie internetowej. Jej celem jest przywołanie wspomnień związanych z podróżowaniem i pokazanie, jak ważną rolę odgrywa ono w życiu człowieka. Akcja ma również podtrzymać chęć podróżowania, zainspirować i zmobilizować turystów do wyjazdu, kiedy już będzie to już możliwe.
CZYTAJ TEŻ: WTTC: Zamykanie granic i zakazy nie powstrzymają wirusa
W tym celu WTTC we współpracy z firmą marketingową MMGY Hills Balfour stworzyła „emocjonalny” film i opublikowała go na stronie internetowej TogetherInTravel.com. Można się z niego dowiedzieć między innymi, że podróże to „niezrównane przeżycia i doświadczenia”, „zapierające dech w piersiach cuda natury”, „spotkania z niesamowitymi ludźmi”, „totalny relaks i czysta adrenalina”, i że „nawet kiedy musimy trzymać się od siebie z daleka, to podróże wciąż nas jednoczą”.
Organizacja zachęca turystów z całego świata, aby w akcie solidarności z ludźmi żyjącymi z turystyki, których pandemia pozbawiła dochodów, upowszechniali w sieci film wraz z hasztagiem #TogetherInTravel, a także sami tworzyli treści związane z podróżami i dzielili się nimi z innymi internautami.
ZOBACZ TAKŻE: UNWTO ogłasza konkurs na ratowanie turystyki