Niemcy – 2021 rokiem uzdrowisk i miasteczek

W przyszłym roku, w związku z 200. rocznicą urodzin Sebastiana Kneippa, Niemcy będą promować swoje uzdrowiska. Druga kampania – „German.Urban.Culture” – koncentrować się będzie na bogactwie kulturowym małych miast.

Publikacja: 17.06.2020 10:39

Niemcy – 2021 rokiem uzdrowisk i miasteczek

Foto: Fot. Pixabay

Przyszłoroczna kampania promocyjna ponad 350 niemieckich uzdrowisk związana jest z 200. rocznicą urodzin bawarskiego księdza, propagatora hydroterapii i ziołolecznictwa Sebastiana Kneippa – informuje Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) w komunikacie. Równolegle centrala prowadzić będzie kampanię pod hasłem „German.Urban.Culture” poświęconą bogactwu kulturowemu mniejszych miast.

DZT donosi ponadto, że w czasie „lockdownu” nie zaprzestała działań marketingowych, rozwijając wirtualne formy komunikacji. Sieć 31 zagranicznych przedstawicielstw DZT utrzymuje kontakt z około 10 tysiącami pism drukowanych i portali internetowych w ponad 50 krajach o łącznym zasięgu około 15 miliardów czytelników.

CZYTAJ TEŻ: Niemieckie organizacje turystyczne promują się razem

Na przykład przedstawicielstwa DZT w Austrii, Wielkiej Brytanii, USA i Kanadzie spotykały się z przedstawicielami mediów online. W drugiej połowie roku w Rosji, we Francji, na Bałkanach, w Kanadzie, Korei Południowej, państwach Zatoki Perskiej i Indiach mają odbyć się klasyczne konferencje prasowe, a Belgii, Luksemburgu, Chinach i Singapurze internetowe. W planach jest także restart kampanii z okazji 250. rocznicy urodzin Ludwiga van Beethovena na wybranych rynkach.

Z kolei globalna akcja pod hasłem „Germany – Dreams Become Reality” (Niemcy – marzenia stają się rzeczywistością) ma ponownie uruchomić wstrzymane z powodu pandemii kampanie promocyjne, w tym #WanderlustGermany promującą turystykę aktywną.

– Ukierunkowane informacje i świetne kontakty w mediach mają zasadnicze znaczenie dla skutecznego ożywienia ruchu turystycznego po zniesieniu ograniczeń – wyjaśnia prezes DZT Petra Hedorfer, cytowana w komunikacie. – Szczególnie małe i średnie przedsiębiorstwa muszą się dziś wyraźnie pozycjonować, aby przetrwać rosnącą konkurencję. Dzięki uczestnictwu w naszych działaniach mają dostęp do szerokiej gamy narzędzi komunikacyjnych i mogą z nich korzystać – dodaje.

Przyszłoroczna kampania promocyjna ponad 350 niemieckich uzdrowisk związana jest z 200. rocznicą urodzin bawarskiego księdza, propagatora hydroterapii i ziołolecznictwa Sebastiana Kneippa – informuje Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) w komunikacie. Równolegle centrala prowadzić będzie kampanię pod hasłem „German.Urban.Culture” poświęconą bogactwu kulturowemu mniejszych miast.

DZT donosi ponadto, że w czasie „lockdownu” nie zaprzestała działań marketingowych, rozwijając wirtualne formy komunikacji. Sieć 31 zagranicznych przedstawicielstw DZT utrzymuje kontakt z około 10 tysiącami pism drukowanych i portali internetowych w ponad 50 krajach o łącznym zasięgu około 15 miliardów czytelników.

Materiał Promocyjny
Boeing stawia na polskich inżynierów
Materiał Promocyjny
BaseLinker uratuje e-sklep przed przestojem
Tendencje
Chorwaci: Nasze plaże znikają, bo obcokrajowcy chcą mieć domy nad samym morzem
Tendencje
Ustka kontra reszta świata. Trwa głosowanie na najlepszy film promocyjny
Tendencje
Poranne trzęsienie ziemi na Krecie. Turyści wyszli bez szwanku
Tendencje
La Palma znowu przyjmuje samoloty