ABTA uczy, jak działać w nowej rzeczywistości

Brytyjska organizacja branży turystycznej ABTA przygotowała przewodnik, w którym podpowiada członkom, jak odnaleźć się w pocovidowej rzeczywistości.

Publikacja: 01.07.2020 07:31

ABTA uczy, jak działać w nowej rzeczywistości

Foto: Fot. AFP

ABTA przygotowała obszerny materiał, w którym omawia działania, jakie trzeba podjąć przy powracaniu do nowej rzeczywistości. Opracowanie przeznaczone jest dla zarządzających kierunkami i przedsiębiorców działających w branży turystycznej. Ma być uzupełnieniem przewodników i wskazówek dotyczących bezpieczeństwa podróży opracowanych wcześniej przez organizację

W dokumencie znaleźć można podpowiedzi, na co zwrócić uwagę przed uruchomieniem działalności – chodzi o drogę klienta od pomysłu do zakupu (z angielskiego customer journey), zakres odpowiedzialności, ocena ryzyka, poprawa jakości usług i procedur, zasady ochrony zdrowia i bezpieczeństwa, sposób komunikowania się z klientami, zarządzanie łańcuchem dostaw i zapobieganie rozprzestrzenianiu się zakażeń.

CZYTAJ TEŻ: ABTA tłumaczy, skąd opóźnienia w zwrotach pieniędzy za odwołane wycieczki

– Od wielu lat zespół do spraw kierunków turystycznych ABTA współpracuje z lokalnymi władzami, firmami oferującymi zakwaterowanie, transport, organizatorami wycieczek i innymi usługodawcami turystycznymi, by wspierać ochronę zdrowia i zarządzanie bezpieczeństwem podróżnych i pracowników sektora – mówi szefowa działu „destinations” w ABTA Angela Hills. I podkreśla, że wszelkie zmiany w procedurach działania, które są częścią odbudowy działań sektora, powinny być wprowadzane w zrównoważony sposób, w zgodzie z przepisami obowiązującymi w danym miejscu.

Z przewodnika bez dodatkowych opłat skorzystają członkowie ABTA, pozostali zainteresowani mogą go kupić. Materiał został przygotowany po angielsku, ale trwają już prace nad jego tłumaczeniem na arabski, francuski, niemiecki, grecki, włoski, portugalski, hiszpański i turecki.

ZOBACZ TAKŻE: Wielka Brytania znosi kwarantannę. Ale nie dla wszystkich

Zespół do spraw kierunków turystycznych ABTA przygotowała też stronę internetową dostępną dla członków po zalogowaniu, zatytułowaną „Plany odbudowy kierunków”. Znalazły się na niej wytyczne, jakie organizacja otrzymała od władz poszczególnych krajów lub ich organizacji turystycznych dotyczące powrotu do normalności czy zasad bezpieczeństwa i higieny. Organizacja przygotowała też webinar poświęcony wspomnianym zagadnieniom – członkowie i partnerzy ABTA mogą w nim wziąć udział bezpłatnie, pozostali zainteresowani odpłatnie.

ABTA przygotowała obszerny materiał, w którym omawia działania, jakie trzeba podjąć przy powracaniu do nowej rzeczywistości. Opracowanie przeznaczone jest dla zarządzających kierunkami i przedsiębiorców działających w branży turystycznej. Ma być uzupełnieniem przewodników i wskazówek dotyczących bezpieczeństwa podróży opracowanych wcześniej przez organizację

W dokumencie znaleźć można podpowiedzi, na co zwrócić uwagę przed uruchomieniem działalności – chodzi o drogę klienta od pomysłu do zakupu (z angielskiego customer journey), zakres odpowiedzialności, ocena ryzyka, poprawa jakości usług i procedur, zasady ochrony zdrowia i bezpieczeństwa, sposób komunikowania się z klientami, zarządzanie łańcuchem dostaw i zapobieganie rozprzestrzenianiu się zakażeń.

Tendencje
Chorwaci: Nasze plaże znikają, bo obcokrajowcy chcą mieć domy nad samym morzem
Tendencje
Ustka kontra reszta świata. Trwa głosowanie na najlepszy film promocyjny
Tendencje
Poranne trzęsienie ziemi na Krecie. Turyści wyszli bez szwanku
Tendencje
La Palma znowu przyjmuje samoloty
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie. Jak zbudować efektywny HR i skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim?