Rusza kampania promująca Dolny Śląsk w Belgii

Facebook

W związku z wprowadzeniem bezpośredniego połączenia lotniczego między Belgią a Wrocławiem, biuro Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Brukseli reklamuje mało znany Belgom region, jakim jest Dolny Śląsk i jego stolica – Wrocław

W środę ruszy ostatni etap kampanii przygotowany z Urzędem Marszałkowskim Dolnego Śląska i lotniskiem w Charleroi. Elementem spinającym szereg działań przewidzianych w mieście i w internecie jest konkurs z nagrodami w postaci przelotów do Wrocławia.

W ramach kampanii na największych belgijskich dworcach Bruxelles Midi i Anvers Centraal pasażerowie zobaczą obrazy Wrocławia na billboardach umiejscowionych w okolicach peronów, z których odjeżdżają pociągi międzynarodowe. Konkurs reklamowany będzie w internetowym magazynie „Grande”, jednym z największych wydawnictw turystycznych Belgii. O kampanii informować będzie też lotnisko Charleroi, a ZOPOT poinformuje o tym w newsletterze, na Facebooku, Twiterze i profilach w Travel 360° i LinkedIn.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Lotnisko w Monachium najlepsze w Europie

Porty lotnicze Monachium, Helsinek i Tallina są najwygodniejsze, gdy trzeba poczekać na samolot – ...

Ryanair – więcej zimowych połączeń z Wrocławia

Na Sycylię, do Neapolu i Edynburga polecą z Wrocławia samoloty Ryanaira. A to jeszcze ...

Część niemieckich touroperatorów odwołuje wyjazdy studyjne

TUI odwołał wyjazdy studyjne dla agentów, ale DER Touristik i FTI chcą je przeprowadzić ...

KE oceniła skutki wdrożenia dyrektywy turystycznej

Komisja Europejska opublikowała pierwszy raport dotyczący dyrektywy o zorganizowanych imprezach turystycznych i powiązanych usługach ...

Kambodża zakaże jazdy na słoniach w Angkorze

Od przyszłego roku zakazana będzie jazda na słoniach w kompleksie świątyń Angkor w Kambodży. ...

Turystyka nie wróci do normy przed Wielkanocą 2021

Niemieccy eksperci przygotowali trzy scenariusze wychodzenia branży turystycznej z kryzysu. Nawet w wersji optymistycznej ...