Rusza kampania promująca Dolny Śląsk w Belgii

Facebook

W związku z wprowadzeniem bezpośredniego połączenia lotniczego między Belgią a Wrocławiem, biuro Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Brukseli reklamuje mało znany Belgom region, jakim jest Dolny Śląsk i jego stolica – Wrocław

W środę ruszy ostatni etap kampanii przygotowany z Urzędem Marszałkowskim Dolnego Śląska i lotniskiem w Charleroi. Elementem spinającym szereg działań przewidzianych w mieście i w internecie jest konkurs z nagrodami w postaci przelotów do Wrocławia.

W ramach kampanii na największych belgijskich dworcach Bruxelles Midi i Anvers Centraal pasażerowie zobaczą obrazy Wrocławia na billboardach umiejscowionych w okolicach peronów, z których odjeżdżają pociągi międzynarodowe. Konkurs reklamowany będzie w internetowym magazynie „Grande”, jednym z największych wydawnictw turystycznych Belgii. O kampanii informować będzie też lotnisko Charleroi, a ZOPOT poinformuje o tym w newsletterze, na Facebooku, Twiterze i profilach w Travel 360° i LinkedIn.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Niemiecka sieć agencji turystycznych niewypłacalna

Sieć biur agencyjnych Bühler licząca 32 salony sprzedaży ogłosiła niewypłacalność. Powodem kłopotów finansowych są ...

Co czwarty hotel z błędną ofertą w sieci

Co czwarta oferta hotelowa prezentowana przez internetowe agencje turystyczne jest błędna – wynika z ...

Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji rusza z MBA

Międzynarodowe studia turystyki i rekreacji uruchomi Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie. Zajęcia ...

Turcja: W połowie maja zacznie wracać normalność w turystyce

Certyfikaty bezpieczeństwa sanitarnego dla obiektów i środków transportu obsługujących turystów, a także szkolenia dla ...

PKP Intercity: Więcej wagonów na święta i Nowy Rok

PKP Intercity zapowiada dołączanie do pociągów dodatkowych wagonów i uruchomienie dodatkowych składów na święta ...