POT zatrudniła nowych specjalistów od internetu

Facebook

Departament e-informacji Polskiej Organizacji Turystycznej został powiększony o dwóch pracowników. Arkadiusz Osipiuk będzie pełnił funkcję wicedyrektora, natomiast Magdalena Żelazowska zajmie się m.in. zarządzaniem mediami społecznościowymi

Arkadiusz Osipiuk, nowy wicedyrektor departamentu e-informacji, to menadżer z doświadczeniem w marketingu internetowym. Przed przyjściem do POT przez wiele lat był związany z Orange Polska SA, gdzie ostatnio kierował projektem, który miał na celu wprowadzenie i optymalne wykorzystanie Google Analytics 360. Wcześniej kierował komórką analityczną wspierającą kampanie sprzedażowe. Osipiuk w Polskiej Organizacji Turystycznej będzie się zajmował nadzorowaniem działań związanych z pozycjonowaniem i analityką, kampaniami internetowymi i systemem zarządzania relacjami z klientami POT.

W departamencie e-informacji pracę rozpoczęła także Magdalena Żelazowska. Doświadczenie zawodowe w marketingu i public relations zdobywała m.in. w Bauer Media Group i Grupie Interia.pl. Ostatnio zarządzała działem marketingu w wydawnictwie HarperCollins Polska. Magdalena Żelazowska jest również blogerem podróżniczym oraz autorką artykułów w magazynie „Poznaj Świat” i w portalu Wirtualna Polska. W Polskiej Organizacji Turystycznej, jako starszy specjalista, będzie odpowiedzialna za zarządzanie mediami społecznościowymi, przeprowadzanie kampanii internetowych i za projekty z blogerami i vlogerami.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Czy linie lotnicze powinny płacić kary za zbyt tanie bilety?

Niemiecka partia CSU chce, aby przewoźnicy lotniczy płacili kary za sprzedaż biletów w zbyt ...

Hiszpania ma więcej prywatnych pokojów dla turystów niż hotelowych

Pierwszy raz w historii Hiszpanii liczba pokojów w prywatnych mieszkaniach wynajmowanych turystom jest większa ...

Meksyk coraz popularniejszy wśród turystów

W rankingu najpopularniejszych kierunków turystycznych na świecie prowadzonym przez Światową Organizację Turystyczną Meksyk znalazł ...

Rainbow sprzedał w październiku o 10,8 procent wycieczek więcej

Przychody biura podróży Rainbow w październiku 2017 roku wyniosły 47,5 mln złotych i były ...

Andryszak: Po słabym styczniu sprzedaż ruszyła

W niemieckim TUI rezerwacje na lato 2019 roku są na zeszłorocznym, rekordowym poziomie – ...

Karnet na narty jak bilet lotniczy

Dynamiczne zmiany cen karnetów narciarskich to sposób firmy Tatry Mountain Resorts na zarządzanie ruchem ...