Irlandia przyspiesza bicie serca

Tourism Ireland

Najnowszy spot reklamowy Irlandii powstał w oparciu o liczbę uderzeń serca na minutę u turystów, którzy zwiedzali kraj pierwszy raz w życiu

Tourism Ireland, organizacja odpowiedzialna za promocję Irlandii za granicą, prowadzi pierwszą od siedmiu lat dużą kampanię promocyjną . Na jej potrzeby wyprodukowała 60-sekundowy spot, w którym pokazuje miejsca wzbudzające taki zachwyt, że turystom zaczyna szybciej bić serce.

Do realizacji filmu zaprosiła młode małżeństwo, które pierwszy raz odkrywało uroki Irlandii. W czasie podróży uczestnicy projektu byli podłączeni do aparatury monitorującej bicie ich serc. Miejsca, które wywarły na nich największe wrażenie, określone właśnie częstotliwością uderzeń na minutę, przedstawiono w reklamie.

Najnowsza kampania, której hasło brzmi „Fill your heart with Ireland” (napełnij swoje serce Irlandią), prezentuje 16 mniej znanych miejsc. Chodzi między innymi o regiony odpowiednie do jazdy na rowerze, pływania kajakiem czy wędrowania. Jej celem jest nie tylko pozyskanie gości, ale też przekonanie ich do podróżowania poza sezonem.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Betlej: Prawie dwa miliony sprzedanych wycieczek

W tym roku biura podróży sprzedały już 1,85 miliona wyjazdów. To wynik lepszy niż ...

Macedonia na TT Warsaw: Poznaj nasze dziedzictwo

Macedonia ma do zaoferowania turystom coś więcej niż tylko zachwycające krajobrazy. To kraj o ...

Cztery tony zakazanego jedzenia w bagażu pasażerów samolotów

Sery, mleko, masło, wędliny, a nawet surowe mięso – to produkty żywnościowe jakie pasażerowie ...

Lotnisko w Babimoście ze 130-procentowym wzrostem

O 130 procent więcej pasażerów skorzystało w marcu tego roku – w porównaniu z ...

Turcy szykują podwyżki w hotelach

O 13 procent wzrosła w styczniu w Antalyi liczba turystów zagranicznych, ale by rok ...

Z Mazur do Kolonii samolotem

Od czerwca do września przyszłego roku z lotniska w Szymanach będą latać do Kolonii ...