Irlandia przyspiesza bicie serca

Tourism Ireland

Najnowszy spot reklamowy Irlandii powstał w oparciu o liczbę uderzeń serca na minutę u turystów, którzy zwiedzali kraj pierwszy raz w życiu

Tourism Ireland, organizacja odpowiedzialna za promocję Irlandii za granicą, prowadzi pierwszą od siedmiu lat dużą kampanię promocyjną . Na jej potrzeby wyprodukowała 60-sekundowy spot, w którym pokazuje miejsca wzbudzające taki zachwyt, że turystom zaczyna szybciej bić serce.

Do realizacji filmu zaprosiła młode małżeństwo, które pierwszy raz odkrywało uroki Irlandii. W czasie podróży uczestnicy projektu byli podłączeni do aparatury monitorującej bicie ich serc. Miejsca, które wywarły na nich największe wrażenie, określone właśnie częstotliwością uderzeń na minutę, przedstawiono w reklamie.

Najnowsza kampania, której hasło brzmi „Fill your heart with Ireland” (napełnij swoje serce Irlandią), prezentuje 16 mniej znanych miejsc. Chodzi między innymi o regiony odpowiednie do jazdy na rowerze, pływania kajakiem czy wędrowania. Jej celem jest nie tylko pozyskanie gości, ale też przekonanie ich do podróżowania poza sezonem.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Ryanair: Przyszłość widzimy w Polsce

Nasz biznes gaśnie w Irlandii, za to świetnie rozwija się w Polsce. Tu widzimy ...

TUI: Czas się przejechać

Rośnie zainteresowanie wycieczkami objazdowymi od niemieckiego TUI. Najpopularniejsze kierunki to Stany Zjednoczone, Włochy i ...

Śmiertelny wypadek w Tatrach

W okolicy szlaku na Przełęcz pod Chłopkiem jeden z turystów poślizgnął się i spadł ...

W biurach podróży coraz mniej „lastów”

O 9,1 procent więcej niż przed rokiem klientów odwiedziło biura podróży w minionym tygodniu. ...

eSky z ponad 70-procentową dynamiką wzrostu

W pierwszym półroczu całkowita wartość sprzedaży (TTV – total transaction value) wypracowana przez serwis ...

Bez roamingu dwa razy więcej rozmów

Europejczycy chętnie korzystali z pierwszych wakacji bez dodatkowego roamingu – pokazuje badanie „Eurobarometr flash”. ...