Irlandia przyspiesza bicie serca

Tourism Ireland

Najnowszy spot reklamowy Irlandii powstał w oparciu o liczbę uderzeń serca na minutę u turystów, którzy zwiedzali kraj pierwszy raz w życiu

Tourism Ireland, organizacja odpowiedzialna za promocję Irlandii za granicą, prowadzi pierwszą od siedmiu lat dużą kampanię promocyjną . Na jej potrzeby wyprodukowała 60-sekundowy spot, w którym pokazuje miejsca wzbudzające taki zachwyt, że turystom zaczyna szybciej bić serce.

Do realizacji filmu zaprosiła młode małżeństwo, które pierwszy raz odkrywało uroki Irlandii. W czasie podróży uczestnicy projektu byli podłączeni do aparatury monitorującej bicie ich serc. Miejsca, które wywarły na nich największe wrażenie, określone właśnie częstotliwością uderzeń na minutę, przedstawiono w reklamie.

Najnowsza kampania, której hasło brzmi „Fill your heart with Ireland” (napełnij swoje serce Irlandią), prezentuje 16 mniej znanych miejsc. Chodzi między innymi o regiony odpowiednie do jazdy na rowerze, pływania kajakiem czy wędrowania. Jej celem jest nie tylko pozyskanie gości, ale też przekonanie ich do podróżowania poza sezonem.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Prokuratura wyjaśnia okoliczności przejęcia zakopiańskiego Litworu

Zakopiańska prokuratura wszczęła śledztwo w sprawie przekroczenia uprawnień przez komornika, który w asyście ochroniarzy ...

Organizatorzy targów w blokach startowych, ale wciąż bez wytycznych

Promykiem nadziei, choć jeszcze nie zielonym światłem, nazywa Polska Izba Przemysłu Targowego zapowiedź kolejnego, ...

Turystyka nie ruszy bez certyfikatów

Certyfikat potwierdzający bezpieczeństwo sanitarne to dzisiaj najskuteczniejsza broń w walce ze skutkami koronakryzysu – ...

Świetne pierwsze półrocze turystyki w Grecji

O 19,1 procent wzrosła od stycznia do czerwca liczba turystów, którzy przyjechali w Grecji ...

Primera Air tanio zawiezie do Nowego Jorku

Islandzki przewoźnik Primera Air zaczyna latać do Stanów Zjednoczonych. Jest już trzecią linią lotniczą ...

Orbis zwiększa obłożenie, ceny i zyski

Po trzech kwartałach EBITDA hotelarskiej grupy wyniosła 394,9 mln złotych, co oznacza wzrost o ...