PKP Intercity nagrodzi blogerów

„Polska z okien pociągu PKP Intercity” to dodatkowa konkurencja, w której zmierzą się uczestnicy tegorocznej odsłony Turystycznych Mistrzostw Blogerów organizowanych przez Polską Organizację Turystyczną

Publikacja: 17.07.2019 16:04

PKP Intercity nagrodzi blogerów

Foto: Materiały promocyjne

Turystyczne Mistrzostwa Blogerów to oparty na grywalizacji konkurs, którego celem jest popularyzacja turystyki krajowej. 16 finalistów reprezentujących poszczególne województwa ruszyło 8 lipca w Polskę, by opisywać, fotografować i filmować najpiękniejsze jej zakątki. Każdy musi przygotować minimum trzy wpisy na blog, nakręcić dwa materiały wideo i zamieścić po dziewięć postów na Facebooku i Instagramie, ukazujących atrakcyjne, ale wciąż nieodkryte miejsca w jego regionie.

Zobacz: „Ruszają Turystyczne Mistrzostwa Blogerów”.

Jak informuje w komunikacie organizator mistrzostw, Polska Organizacja Turystyczna, blogerów czeka jeszcze jedno zadanie wymyślone przez partnera konkursu, PKP Intercity – pokazanie Polski z okna pociągu i przedstawienie w ciekawy i kreatywny sposób zalet podróżowania pociągiem.

W ramach konkurencji „Polska z okien pociągu PKP Intercity” blogerzy będą musieli przygotować dodatkowy wpis okraszony co najmniej ośmioma zdjęciami. Autorzy trzech najlepszych wpisów dostaną od przewoźnika imienne karty – roczną, półroczną i trzymiesięczną – na przejazdy pociągami PKP Intercity (pierwszą klasą) o łącznej wartości 30 tysięcy złotych.

– Polski narodowy przewoźnik jest naszym naturalnym partnerem w większości działań na rynku krajowym. Chcemy nie tylko promować wśród naszych rodaków ciekawe zakątki Polski, ale także zachęcać ich do podróżowania różnymi środkami transportu – mówi prezes POT Robert Andrzejczyk, cytowany w komunikacie.

– Bardzo się cieszymy, że wspierając Turystyczne Mistrzostwa Blogerów, mamy swój wkład w promocję Polski. Mamy nadzieję, że konkurencja „Polska z okien pociągu PKP Intercity” zachęci do odkrywania na nowo niezwykłych zakątków Polski i spojrzenia na nie z nieco innej perspektywy – dodaje prezes PKP Intercity Marek Chraniuk.

Turystyczne Mistrzostwa Blogerów to oparty na grywalizacji konkurs, którego celem jest popularyzacja turystyki krajowej. 16 finalistów reprezentujących poszczególne województwa ruszyło 8 lipca w Polskę, by opisywać, fotografować i filmować najpiękniejsze jej zakątki. Każdy musi przygotować minimum trzy wpisy na blog, nakręcić dwa materiały wideo i zamieścić po dziewięć postów na Facebooku i Instagramie, ukazujących atrakcyjne, ale wciąż nieodkryte miejsca w jego regionie.

Zobacz: „Ruszają Turystyczne Mistrzostwa Blogerów”.

Tendencje
Chorwaci: Nasze plaże znikają, bo obcokrajowcy chcą mieć domy nad samym morzem
Tendencje
Ustka kontra reszta świata. Trwa głosowanie na najlepszy film promocyjny
Tendencje
Poranne trzęsienie ziemi na Krecie. Turyści wyszli bez szwanku
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Tendencje
La Palma znowu przyjmuje samoloty