Grecy sami zareklamują swój kraj

www.marketinggreece.com

Share Your Greece (podziel się swoją Grecją) to hasło kampanii prowadzonej przez Marketing Greece. Organizacja chce zachęcić Greków do dzielenia się z turystami informacjami o ukrytych skarbach kraju

Marketing Greece, organizacja zajmująca się promocją Grecji jako kierunku turystycznego, zachęca mieszkańców kraju do przyłączenia się do kampanii promocyjnej – donosi portal Tornos News. Na stronie internetowej projektu, Facebooku i Instagramie pod hasztagiem #ShareYourGreece, czyli „podziel się swoją Grecją”, mają zamieszczać informacje o miejscach, które warto odwiedzić. Chodzi na przykład o tawerny czy malownicze zakątki w miastach i poza nimi, do których przyjezdni zazwyczaj nie docierają.

Czytaj także: „Greckie śniadanie dla ambasadorów”.

– Wierzymy, że każdy z nas może przyczynić się do promocji Grecji. Bazując na tym przekonaniu, stworzyliśmy nową kampanię – mówi prezes Marketing Greece Ioanna Dreta. – Rozmawiając z przyjaciółmi i znajomymi, wspominając restaurację, gdzie serwowane są wyjątkowo smaczne dania czy miejsce, z którego można obserwować najpiękniejsze zachody słońca, dzielmy się wiedzą o kierunku. Grecja kryje wiele tajemnic, chcemy, by dowiedzieli się o nich zagraniczni goście – dodaje Dreta.

Kampania potrwa w sezonie letnim. Co 15 dni zmieniać się będzie motyw przewodni, pierwszy to plaże. Zebrane informacje Marketing Greece wykorzysta również w późniejszych projektach prowadzonych za granicą.

Zobacz też: „O moja Grecjo!”.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Mateusz Popiołek wzmocnił zespół Net Holiday

Mateusz Popiołek, menedżer pracujący ostatnio w Londynie dla brytyjskiego TUI, został dyrektorem do spraw ...

Rainbow zamówił samoloty w Smartwingsie

Biuro podróży Rainbow podpisało umowę z czeskim przewoźnikiem czarterowym Smartwings (dawniej Travel Service) na ...

Dziesięciu chętnych na prezesa POT

We wtorek minął termin zgłaszania się kandydatów na prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej. Swoje kandydatury ...

Dobre wyniki wakacji na Lotnisku Chopina

W lipcu i sierpniu Port obsłużył ponad 3,4 miliona pasażerów, było to o prawie ...

Polscy turyści ruszyli do Maroka

O 57 procent więcej Polaków niż rok temu przyjechało w tym roku do Maroka ...

Grupa Emirates ogłasza wyniki za rok 2017-2018

Emirates informuje, że 30. rok z rzędu osiąga zysk i stabilny rozwój firmy W ...