Nowa kampania pokaże inny Egipt

Ministerstwo Turystyki Egiptu

Pokazanie ukrytych skarbów Egiptu to cel nowej kampanii reklamowej, która właśnie wystartowała. Ministerstwo Turystyki chce dotrzeć z przekazem do milionów potencjalnych turystów z wielu krajów

Akcję promocyjną prowadzi Beautiful Destinations – agencja mediowa, która, jak sama twierdzi, od 2012 roku tworzy największą sieć pasjonatów podróży wśród milenialsów w mediach społecznościowych. Na samym Instagramie jej profil obserwuje prawie 13 milionów osób, na Facebooku 1,3 miliona. Firma aktywna jest także w innych kanałach, a jak podaje egipski portal AhramOnline, w sumie dociera do 20 milionów użytkowników.

Zobacz także: „Egipt planuje nowe kurorty turystyczne i nową stolicę”.

Kampania, która wystartowała 12 sierpnia, ma pokazać mniej znane oblicza Egiptu. Zgodnie z mottem „People to People” widzowie będą mogli zapoznać się z ofertą kulinarną, kulturową, sportową, czy typu spa&wellness.

– Kampania „People to Poeple” opiera się na sile relacji międzyludzkich. Film promocyjny pokazuje, że w Egipcie poruszać, zachwycać i pobudzać zmysły odwiedzających mogą nie tylko miejsca czy zabytki, które zobaczą, ale też ludzie, których spotkają – mówi minister turystyki Egiptu Rania al-Maszat. Minister podkreśla, że Egipcjanie są dumnym narodem, pełnym pasji, dla których ważne są pokój, postęp i wyniki. – Patrząc w przyszłość, jestem przekonana, że mieszkańcy kraju sami przyczynią się do sukcesu sektora turystyki – dodaje.

Czytaj też: „Egipt oczami blogerów i mieszkańców”.

Promocja, która się właśnie rozpoczęła, jest trzecim etapem programu reform tej gałęzi gospodarki, wdrożonego w listopadzie zeszłego roku. Jego celem jest pokazanie nie tylko kraju jako atrakcyjnego kierunku wyjazdowego, ale też różnorodności jego mieszkańców. Akcja wykorzystuje nowoczesne narzędzia marketingowe, które pozwalają angażować odbiorców i skierowana jest nie tylko do potencjalnych odwiedzających, ale też do mieszkańców Egiptu. W tym ostatnim wypadku chodzi o podniesienie ich morale.

Minister przypomina, że nadrzędnym celem resortu jest doprowadzenie do sytuacji, w której przynajmniej jedna osoba z każdego gospodarstwa domowego będzie zatrudniona w branży turystycznej bezpośrednio lub pośrednio.

Czytaj: „Egipcjanie mają pracować w turystyce”.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Etna wybucha i rani ludzi

Dziesięć osób zostało rannych, wśród nich ekipa BBC, w wyniku eksplozji w jednym z ...

Niemcy nie będą reklamować Turcji

Lukas Podolski nie będzie miał szansy, by zachęcić Niemców do wypoczywania w Turcji. Z ...

Moody’s podwyższa ocenę TUI

Agencja ratingowa Moody’s zmieniła perspektywę dla Grupy TUI ze „stabilnej” na „pozytywną”. Wszystko dzięki ...

Domy towarowe przejmują salony Thomasa Cooka

Niemiecka sieć centrów handlowych Karstadt Kaufhof przejmuje 106 salonów Thomasa Cooka i platformę sprzedażową ...

Pełnomocnik rządu zbuduje Centralny Port Lotniczy

Pełnomocnik rządu do spraw Centralnego Portu Komunikacyjnego zajmie się m.in. budową Centralnego Portu Lotniczego. ...

Ecco Holiday diamentem „Forbesa”

Touroperator zajął 46. miejsce w wielkopolskim zestawieniu firm o przychodach od 5 do 50 ...