Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.01.2018 08:02 Publikacja: 04.01.2018 05:52
Foto: AFP
Niemiecki portal branżowy Gloobi zapytał szefów największych firm i organizacji turystycznych o perspektywy dla branży na nadchodzący rok. – O wiele ważniejsze będzie pytanie „jak rezerwuję", niż „co rezerwuję" – mówi prezes TUI Deutschland Marek Andryszak. Według niego jeszcze więcej osób zacznie kupować wakacje w sieci, co potwierdzają statystyki notowane na tui.com i w internetowych biurach agencyjnych. – Sprzedaż online rośnie ponadprzeciętnie – wyjaśnia Andryszak.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas