Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 12.06.2017 12:58 Publikacja: 12.06.2017 12:58
Foto: Bloomberg
– Dobra podróż to nie tylko dotarcie na miejsce na czas, ale także odpowiednia jakość obsługi oraz pewność, że w momencie wystąpienia jakichkolwiek problemów przewoźnik szybko je rozwiąże - mówi, cytowana w komunikacie prasowym, Natalia Gębska, menedżer AirHelp w Polsce. - Dopiero przeanalizowanie tych trzech czynników pozwala wybrać linię najbardziej przyjazną pasażerom - dodaje.
Jak podaje AirHelp, najpopularniejsze wśród Polaków linie nie świecą przykładem. Z trójki liderów najwyżej uplasował się LOT – zajął 41 miejsce. Swoją pozycję zawdzięcza stosunkowo wysokiej ocenie procesu rozpatrywania reklamacji pasażerów. Nieco niżej, na 49 pozycji znalazł się Wizz Air, który wśród popularnych przewoźników w Polsce został najwyżej oceniony za punktualność. Także Ryanair i LOT otrzymały wiele punktów za przybywanie na czas. Pomimo tego Ryanair trafił dopiero na 83 lokatę ze względu na niewystarczająco sprawne rozpatrywanie reklamacji.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Dlaczego działalność małych i średnich przedsiębiorstw ma znaczenie. Wpływ przejęć MŚP na lokalne społeczności.
Dolina Sanu i Wisły zwykle kojarzy się ze spływami kajakowymi, wypadami rowerowymi wzdłuż rzek i klasycznymi atr...
Od października lotnisko Chopina zyska nowe połączenie do Maroka. Pasażerowie będą mogli polecieć bezpośrednio d...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas