Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 12.06.2017 12:58 Publikacja: 12.06.2017 12:58
Foto: Bloomberg
– Dobra podróż to nie tylko dotarcie na miejsce na czas, ale także odpowiednia jakość obsługi oraz pewność, że w momencie wystąpienia jakichkolwiek problemów przewoźnik szybko je rozwiąże - mówi, cytowana w komunikacie prasowym, Natalia Gębska, menedżer AirHelp w Polsce. - Dopiero przeanalizowanie tych trzech czynników pozwala wybrać linię najbardziej przyjazną pasażerom - dodaje.
Jak podaje AirHelp, najpopularniejsze wśród Polaków linie nie świecą przykładem. Z trójki liderów najwyżej uplasował się LOT – zajął 41 miejsce. Swoją pozycję zawdzięcza stosunkowo wysokiej ocenie procesu rozpatrywania reklamacji pasażerów. Nieco niżej, na 49 pozycji znalazł się Wizz Air, który wśród popularnych przewoźników w Polsce został najwyżej oceniony za punktualność. Także Ryanair i LOT otrzymały wiele punktów za przybywanie na czas. Pomimo tego Ryanair trafił dopiero na 83 lokatę ze względu na niewystarczająco sprawne rozpatrywanie reklamacji.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Dolina Sanu i Wisły zwykle kojarzy się ze spływami kajakowymi, wypadami rowerowymi wzdłuż rzek i klasycznymi atr...
Od października lotnisko Chopina zyska nowe połączenie do Maroka. Pasażerowie będą mogli polecieć bezpośrednio d...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas