Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Portret młodych Europejczyków to owoc badania przeprowadzonego przez agencję YouGov na zlecenie Fundacji TUI. Koncern chciał poznać, jakim wartościom hołdują obywatele Starego Kontynentu w wieku od 16 do 26 lat z siedmiu krajów Unii Europejskiej (z Polski, Niemiec, Grecji, Hiszpanii, Francji, Wielkiej Brytanii i Włoch).
Z badania wynika, że podróże są ważnym aspektem życia prywatnego dla 48 procent pytanych i wyprzedzają w tym względzie wagę przykładaną do dalszej rodziny (30 procent odpowiedzi), tradycji (26 procent), politycznego zaangażowania (25 procent) i religii (19 procent). Przed turystyką stawiane są natomiast rodzina (80 procent), przyjaciele (70 procent), wykształcenie (67 procent), miłość i seks (66 procent). Przy okazji okazuje się m.in., że miłość i seks są dla młodych Polaków ważniejsze niż wykształcenie. Na kolejnych miejscach listy wartości znalazły się rozrywka (62 procent), sukces zawodowy (62 procent) i pieniądze (52 procent). Kultura ma znaczenie dla 49 procent pytanych.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Dolina Sanu i Wisły zwykle kojarzy się ze spływami kajakowymi, wypadami rowerowymi wzdłuż rzek i klasycznymi atr...
Od października lotnisko Chopina zyska nowe połączenie do Maroka. Pasażerowie będą mogli polecieć bezpośrednio d...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas