Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.05.2017 08:31 Publikacja: 09.05.2017 08:31
Marrakesz
Foto: Pixabay
Niemieccy touroperatorzy są zadowoleni ze sprzedaży wyjazdów do Maroka - informuje portal Touristik Aktuell. – Marrakesz i Agadir dobrze się sprzedają na lato, rośnie popyt na luksusowe hotele – mówi Arlett Walleck, menedżerka produktu w Thomasie Cooku. Powodów do narzekań nie ma też FTI. – Notujemy trzycyfrowy wzrost (rok do roku) rezerwacji na lato – informuje Eliad Gad, dyrektor produktu w FTI.
Niemieccy touroperatorzy dostrzegają jednak kilka problemów wpływających na współpracę z tym krajem. – Życzylibyśmy sobie lepszych połączeń lotniczych z Niemiec do Marrakeszu i Agadiru – mówi Lothar Münzenthaler, dyrektor produktu w Dertourze. Także Florian Fleischer z TUI uważa, że choć branża musi sama zadbać transport swoich klientów, potrzebne jej wsparcie. – Tamtejsza linia lotnicza powinna się, z naszej perspektywy, mocniej zaangażować – mówi Fleischer. Jego zdaniem poza rozbudową siatki połączeń kraj powinien zainwestować w zwiększenie atrakcyjności samego Agadiru. – W Agadirze w ostatnich latach zbyt mało inwestowano w hotele, aby mogły być konkurencyjne wobec innych kierunków turystycznych – potwierdza Jan Frankenberg, dyrektor produktu w Jahn Reisen i ITS, markach należących do DER Touristik. Jak opisuje, oferta jest niewielka, a rozwój nowych stref turystycznych postępuje zbyt wolno.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas