Aktualizacja: 07.02.2017 07:00 Publikacja: 07.02.2017 07:00
Foto: AFP
Analiza danych systemu do zarządzania sprzedażą Ziel pokazuje, że styczeń tego roku był już trzecim miesiącem z rzędu, w którym niemieccy agenci turystyczni zanotowali wzrost sprzedaży - informuje Touristik Aktuell. W styczniu 2017 roku sięgnął on 3 procent (porównując rok do roku). Łącznie pierwszy kwartał nowego roku rozliczeniowego (od 1 listopada do 31 stycznia) zaowocował zaś wzrostem w wysokości 6,7 procent.
Dobre wyniki agenci zawdzięczają przede wszystkim sprzedaży w ramach wczesnej rezerwacji wycieczek do Hiszpanii, Portugalii, Grecji i dalekich krajów. W tym samym czasie słabo sprzedawała się jednak Turcja, w przypadku której niższy popyt doprowadził też do znacznego spadku cen ofert.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas