Niemcy: Hiszpania w górę, Turcja w dół

O 3 procent zwiększyła się - rok do roku - sprzedaż u niemieckich stacjonarnych agentów turystycznych. To już trzeci miesiąc wzrostu - wynika z analizy systemu księgowego Ziel

Publikacja: 07.02.2017 07:00

Niemcy: Hiszpania w górę, Turcja w dół

Foto: AFP

Analiza danych systemu do zarządzania sprzedażą Ziel pokazuje, że styczeń tego roku był już trzecim miesiącem z rzędu, w którym niemieccy agenci turystyczni zanotowali wzrost sprzedaży - informuje Touristik Aktuell. W styczniu 2017 roku sięgnął on 3 procent (porównując rok do roku). Łącznie pierwszy kwartał nowego roku rozliczeniowego (od 1 listopada do 31 stycznia) zaowocował zaś wzrostem w wysokości 6,7 procent.

Dobre wyniki agenci zawdzięczają przede wszystkim sprzedaży w ramach wczesnej rezerwacji wycieczek do Hiszpanii, Portugalii, Grecji i dalekich krajów. W tym samym czasie słabo sprzedawała się jednak Turcja, w przypadku której niższy popyt doprowadził też do znacznego spadku cen ofert.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń