Jak informuje portal Travel Weekly, do zdarzenia doszło niemal sześć lat temu. Turyści złożyli wniosek do sądu o odszkodowanie przeciwko First Choice, touroperatorowi należącemu do Grupy TUI, który sprzedał im wycieczkę z wyżywieniem all inclusive. Klienci, którzy zjedli w hotelu nieświeże jedzenie, nie mogli w pełni skorzystać z urlopu.
Organizator bronił się, argumentując, że nie odpowiada za to, co dzieje się podczas transportu jedzenia od dostawcy do hotelu. Sędzia David Worster stwierdził jednak, że - choć sam obiekt nie ponosi tu winy - touroperator jest odpowiedzialny za zdarzenie i musi zapłacić rekompensatę turystom.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas