Armator zapłaci za siedzenie na Instagramie

Ludzie lubią odwiedzać miejsca, które widzieli na portalach społecznościowych swoich znajomych - podaje Royal Caribbean i zapowiada, że chce zatrudnić kogoś, kto będzie wrzucał dla niego nowe zdjęcia na Instagrama

Publikacja: 18.01.2017 07:16

Armator zapłaci za siedzenie na Instagramie

Foto: Pixabay

Badanie przeprowadzone na zlecenie linii Royal Caribbean wycieczkowej pokazuje, że media społecznościowe stały się podstawowym źródłem inspiracji przy wyborze wakacyjnego kierunku - informuje portal Travel Weekly.

Z analizy, do której zaproszono 2 tysiące brytyjskich i irlandzkich konsumentów, wynika, że prawie połowa (48 procent) turystów opiera swój wybór wakacji o informacje pozyskane z takich platform jak Instagram czy Facebook. Ponad jedna trzecia (34 procent) twierdzi zaś, że nie wybierze się na wakacje do danego kierunku, jeśli nie sprawdzi go w mediach społecznościowych. 37 procent przyznaje, że publikacje znajomych są dla nich inspiracją przy planowaniu własnego urlopu. Jedna piąta pytanych informuje natomiast, że rezerwuje te same wyjazdy, co znajomi, po tym, jak zobaczą zdjęcia z ich urlopu.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"