Reklama
Rozwiń

Kiedy myślisz „Niemcy"

Niemcy to Berlin, natura, piwo, kultura i kiełbaski - Niemiecka Centrala Turystyki zastanawiała się z dziennikarzami turystycznymi z całego świata nad marką swojego kraju w turystyce

Publikacja: 17.12.2016 09:32

120 dziennikarzy i blogerów z osiemnastu krajów świata wraz z reprezentantami niemieckiej branży turystycznej wzięło udział w konferencji „Travel Destination Germany Incoming & Brand Summit" (8 - 9 grudnia) w Monachium, zorganizowanej przez Niemiecką Centralę Turystyki (DZT). Spotkanie miało miejsce w hotelu Sheraton Munich Arabellapark, a jego moderatorką była Sandra Maria Gronewald, znana dziennikarka telewizji ZDF (prowadzi m.in. codzienny program „Hallo Deutschland") i Deutsche Welle TV.

Kluczowy jest wizerunek marki

Pozostało jeszcze 92% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń