Od stycznia do końca listopada sprzedaż naszych bonów podarunkowych zwiększyła się o ponad 7 procent w stosunku do podobnego okresu w 2015 roku - podaje Travelplanet.pl. Z danych serwisu wynika, że 28 procent bonów (biorąc pod uwagę ich wartość) zakupiły osoby fizyczne, resztę - firmy. Średnia wartość zakupów podskoczyła z ok 800 do 1000 złotych.
- Nie ma jakichś wyjątkowych kierunków, które są finansowane z bonów podarunkowych, te zakupy nie odbiegają od ogólnych preferencji – zauważa Radosław Damasiewicz, dyrektor marketingu i sprzedaży internetowej Travelplanet.pl, cytowany w komunikacie prasowym. – Z wielką dozą prawdopodobieństwa można powiedzieć, że królową przyszłego sezonu letniego zostanie Grecja, a na narty polscy turyści najchętniej będą wyjeżdżać do włoskich kurortów - dodaje.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas