Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.11.2016 07:21 Publikacja: 22.11.2016 07:21
fot. facebook.com/sonnenklar.TV
Foto: ROL
Autorem pomysłu jest sieć franczyzowych biur agencyjnych TVG, do której należą marki Sonnenklar.TV i Flugbörse.
To jak dotąd największa kampania marketingowa TVG. – W ten sposób przybliżamy turystom stacjonarne biura sprzedaży, a naszym partnerom oferujemy niecodzienną okazję, by zaprezentować swoją wiedzę i profesjonalizm – mówi Birgit Aust, szefowa marketingu i sprzedaży w TVG.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas