Reklama
Rozwiń
Reklama

Spójrz na ciężarówkę i idź do biura podróży

265 razy przez najbliższe 3 lata 10-metrowa ciężarówka pojawi się w wybranych niemieckich miastach, zachęcając klientów do zakupu wakacji w stacjonarnym biurze podróży

Publikacja: 22.11.2016 07:21

fot. facebook.com/sonnenklar.TV

fot. facebook.com/sonnenklar.TV

Foto: ROL

Autorem pomysłu jest sieć franczyzowych biur agencyjnych TVG, do której należą marki Sonnenklar.TV i Flugbörse.

To jak dotąd największa kampania marketingowa TVG. – W ten sposób przybliżamy turystom stacjonarne biura sprzedaży, a naszym partnerom oferujemy niecodzienną okazję, by zaprezentować swoją wiedzę i profesjonalizm – mówi Birgit Aust, szefowa marketingu i sprzedaży w TVG.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama