Spójrz na ciężarówkę i idź do biura podróży

265 razy przez najbliższe 3 lata 10-metrowa ciężarówka pojawi się w wybranych niemieckich miastach, zachęcając klientów do zakupu wakacji w stacjonarnym biurze podróży

Publikacja: 22.11.2016 07:21

fot. facebook.com/sonnenklar.TV

fot. facebook.com/sonnenklar.TV

Foto: ROL

Autorem pomysłu jest sieć franczyzowych biur agencyjnych TVG, do której należą marki Sonnenklar.TV i Flugbörse.

To jak dotąd największa kampania marketingowa TVG. – W ten sposób przybliżamy turystom stacjonarne biura sprzedaży, a naszym partnerom oferujemy niecodzienną okazję, by zaprezentować swoją wiedzę i profesjonalizm – mówi Birgit Aust, szefowa marketingu i sprzedaży w TVG.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Suzuki e VITARA jest w pełni elektryczna
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego