Reklama
Rozwiń
Reklama

Spójrz na ciężarówkę i idź do biura podróży

265 razy przez najbliższe 3 lata 10-metrowa ciężarówka pojawi się w wybranych niemieckich miastach, zachęcając klientów do zakupu wakacji w stacjonarnym biurze podróży

Publikacja: 22.11.2016 07:21

fot. facebook.com/sonnenklar.TV

fot. facebook.com/sonnenklar.TV

Foto: ROL

Autorem pomysłu jest sieć franczyzowych biur agencyjnych TVG, do której należą marki Sonnenklar.TV i Flugbörse.

To jak dotąd największa kampania marketingowa TVG. – W ten sposób przybliżamy turystom stacjonarne biura sprzedaży, a naszym partnerom oferujemy niecodzienną okazję, by zaprezentować swoją wiedzę i profesjonalizm – mówi Birgit Aust, szefowa marketingu i sprzedaży w TVG.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama