AccorHotels: 25hours Hotels częściowo nasze

Grupa AccorHotels kupiła 30 procent udziałów sieci 25hours Hotels i zapowiada, że w przyszłości dokupi resztę

Publikacja: 09.11.2016 16:27

fot. 25hours-hotels.com

fot. 25hours-hotels.com

Foto: Materiały promocyjne

Pod marką 25hours, założoną przez Stephana Gerharda, Arda Goldmana, Christopha Hoffmanna i Kaia Hollmanna, działa osiem hoteli, zlokalizowanych w Hamburgu, Frankfurcie, Berlinie, Zurychu i Wiedniu. W ciągu kolejnych dwóch lat powstanie pięć następnych: w Zurychu, Monachium, Kolonii, Düsseldorfie i Paryżu.

- Od dziesięciu lat nasz rozwój na rynku niemieckojęzycznym wspierają lojalni partnerzy - mówi Christoph Hoffmann, dyrektor generalny 25hours, cytowany w komunikacie prasowym. - Obecnie, dzięki współpracy z partnerem o zasięgu międzynarodowym, mamy szansę podbić rynek światowy. Ta strategiczna współpraca otwiera nowy rozdział w historii naszej firmy i rozpoczyna nową przygodę, na którą z niecierpliwością czekamy - dodaje.

- Ten sojusz zrodził się z zachwytu: zachwytu nad unikatowymi, designerskimi hotelami butikowymi, które zapewniają miejskim wędrowcom doskonałe warunki do pracy, są idealnym miejscem spotkań i pozwalają poczuć atmosferę kosmopolitycznych miast - wyjaśnia, cytowany w komunikacie prasowym, Sébastien Bazin, prezes AccorHotels.

Sieć 25hours Hotels od kilku lat stara się rozszerzać swoją ofertę na inne kraje, także pozaeuropejskie. Grupa AccorHotels zapowiada tymczasem, że będzie wspierała rozwój marki i w kolejnych latach uzyska prawo do zakupu wszystkich akcji spółki.

- Można wymyślać hotele, które samą tylko kuszącą koncepcją przyciągną podróżnych. Ale to nie wystarczy. Potrzebna jest też sieć lokalnych powiązań, dająca dostęp do wiedzy o danym kraju i znajomości lokalnego rynku. Dzięki światowemu doświadczeniu i infrastrukturze, jakimi dysponuje grupa AccorHotels, wszystkie kontynenty stoją przed nami otworem - wyjaśnia Christoph Hoffmann.

Poprzez utworzenie tzw. laboratorium kreatywnego wzmocniona zostanie struktura organizacyjna centrali 25hours w Hamburgu. Zespół będzie pracował nad otwarciem nowych hoteli w kolejnych miastach: Melbourne, Miami i w  Mediolanie. Siecią 25hours Hotels nadal będzie kierował Christoph Hoffmann z obecnym zespołem.

Transakcja musi jeszcze zostać zatwierdzona przez niemieckie i austriackie urzędy ds. ochrony konkurencji.

Pod marką 25hours, założoną przez Stephana Gerharda, Arda Goldmana, Christopha Hoffmanna i Kaia Hollmanna, działa osiem hoteli, zlokalizowanych w Hamburgu, Frankfurcie, Berlinie, Zurychu i Wiedniu. W ciągu kolejnych dwóch lat powstanie pięć następnych: w Zurychu, Monachium, Kolonii, Düsseldorfie i Paryżu.

- Od dziesięciu lat nasz rozwój na rynku niemieckojęzycznym wspierają lojalni partnerzy - mówi Christoph Hoffmann, dyrektor generalny 25hours, cytowany w komunikacie prasowym. - Obecnie, dzięki współpracy z partnerem o zasięgu międzynarodowym, mamy szansę podbić rynek światowy. Ta strategiczna współpraca otwiera nowy rozdział w historii naszej firmy i rozpoczyna nową przygodę, na którą z niecierpliwością czekamy - dodaje.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie. Jak zbudować efektywny HR i skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim?