Pod marką 25hours, założoną przez Stephana Gerharda, Arda Goldmana, Christopha Hoffmanna i Kaia Hollmanna, działa osiem hoteli, zlokalizowanych w Hamburgu, Frankfurcie, Berlinie, Zurychu i Wiedniu. W ciągu kolejnych dwóch lat powstanie pięć następnych: w Zurychu, Monachium, Kolonii, Düsseldorfie i Paryżu.
- Od dziesięciu lat nasz rozwój na rynku niemieckojęzycznym wspierają lojalni partnerzy - mówi Christoph Hoffmann, dyrektor generalny 25hours, cytowany w komunikacie prasowym. - Obecnie, dzięki współpracy z partnerem o zasięgu międzynarodowym, mamy szansę podbić rynek światowy. Ta strategiczna współpraca otwiera nowy rozdział w historii naszej firmy i rozpoczyna nową przygodę, na którą z niecierpliwością czekamy - dodaje.
- Ten sojusz zrodził się z zachwytu: zachwytu nad unikatowymi, designerskimi hotelami butikowymi, które zapewniają miejskim wędrowcom doskonałe warunki do pracy, są idealnym miejscem spotkań i pozwalają poczuć atmosferę kosmopolitycznych miast - wyjaśnia, cytowany w komunikacie prasowym, Sébastien Bazin, prezes AccorHotels.
Sieć 25hours Hotels od kilku lat stara się rozszerzać swoją ofertę na inne kraje, także pozaeuropejskie. Grupa AccorHotels zapowiada tymczasem, że będzie wspierała rozwój marki i w kolejnych latach uzyska prawo do zakupu wszystkich akcji spółki.
- Można wymyślać hotele, które samą tylko kuszącą koncepcją przyciągną podróżnych. Ale to nie wystarczy. Potrzebna jest też sieć lokalnych powiązań, dająca dostęp do wiedzy o danym kraju i znajomości lokalnego rynku. Dzięki światowemu doświadczeniu i infrastrukturze, jakimi dysponuje grupa AccorHotels, wszystkie kontynenty stoją przed nami otworem - wyjaśnia Christoph Hoffmann.