W ramach kampanii reklamowane będą połączenia między głównymi miastami Polski: Gdańskiem a Krakowem, Wrocławiem i Lublinem, Warszawą i Bydgoszczą, Lublinem i Wrocławiem oraz zagraniczne kierunki z polskich regionalnych portów do największych lotnisk w Europie m.in. do Amsterdamu, Helsinek, Zurychu, Paryża, Mediolanu i Brukseli. Dodatkowo linia chce zapoznać pasażerów z ofertą letnią przygotowaną dla tych, którzy jeszcze nie zdecydowali gdzie spędzą wakacje.
W sezonie letnim Eurolot uruchamia połączenia nad Adriatyk, do chorwackich kurortów - Dubrownika, Zadaru, Splitu z portów w Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Gdańska. Kampania będzie realizowana poprzez regionalne działania ATL, szerokie działania ogólnopolskie i geotargetowane (czyli skoncentrowane na wybranym regionie), kampanie display'owe (wyświetlanie „klikalnych" bannerów na najpopularniejszych portalach podróżniczych i biznesowych) i kontekstowe w Internecie oraz działania e-commerce.
Główne cele nowej kampanii to budowanie rozpoznawalności marki Eurolotu jako dynamicznego i rozwijającego się polskiego przewoźnika oraz promocja bezpośrednich, regionalnych rejsów własnych, które Eurolot wykonuje pod kodem K2. Przekaz w kampanii skoncentruje się na podkreśleniu atrakcyjnej oferty cenowej oraz wymiernych korzyściach dla pasażerów.
- Jesteśmy nowoczesną linią lotniczą, świadczącą wysoką jakość usług w bardzo atrakcyjnych i przystępnych cenach - zapewnia cytowana w komunikacie firmy dyrektor marketingu Eurolotu Lidia Kłosowska. - Kampania letnia ma na celu budowanie świadomości istnienia naszych linii lotniczych i przybliżenie naszej oferty potencjalnym pasażerom. Działania reklamowe obejmą wszystkie miasta w Polsce, z których wykonujemy rejsy oraz będą dodatkowo wsparte szeroką kampanią reklamową on-line oraz działaniami e-commerce. Zwracamy między innymi uwagę na nasze atuty. Na przykład brak dodatkowych opłat, czy zniżki dla niemowląt i dzieci.
Podczas kampanii pojawi się łącznie (m.in. w prasie, Internecie, w plenerze) ponad 200 wersji reklam pokazujących poszczególne trasy i możliwe połączenia. Podczas kampanii w tzw. kanale ATL (Above The Line) Eurolot pojawi się w sumie z 52 ogłoszeniami w prasie (głównie ogólnopolskie tytuły oraz tytuły regionalne), na 20 billboardach, 6 siatkach wielkoformatowych, 45 autobusach oraz na dodatkowych nośnikach w regionach (tramwaje, busy).