Eurolot życzy miłego Eurolotu

Tak, to nie pomyłka. Eurolot rozpoczyna właśnie kampanię reklamową, promującą letnią ofertę jego połączeń w Polsce i w Europie. Główne hasło kampanii to „Miłego Eurolotu!"

Publikacja: 22.05.2014 16:46

Eurolot życzy miłego Eurolotu

Foto: ROL

W ramach kampanii reklamowane będą połączenia między głównymi miastami Polski: Gdańskiem a Krakowem, Wrocławiem i Lublinem, Warszawą i Bydgoszczą, Lublinem   i Wrocławiem oraz zagraniczne kierunki z polskich regionalnych portów do największych lotnisk w Europie m.in. do Amsterdamu, Helsinek, Zurychu, Paryża, Mediolanu i Brukseli. Dodatkowo linia chce zapoznać pasażerów z ofertą letnią przygotowaną dla tych, którzy jeszcze nie zdecydowali gdzie spędzą wakacje.

W sezonie letnim Eurolot uruchamia połączenia nad Adriatyk, do chorwackich kurortów - Dubrownika, Zadaru, Splitu z portów w Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Gdańska. Kampania będzie realizowana poprzez regionalne działania ATL, szerokie działania ogólnopolskie i geotargetowane (czyli skoncentrowane na wybranym regionie), kampanie display'owe (wyświetlanie „klikalnych" bannerów na najpopularniejszych portalach podróżniczych i biznesowych) i kontekstowe w Internecie oraz działania e-commerce.

Główne cele nowej kampanii to budowanie rozpoznawalności marki Eurolotu jako dynamicznego i rozwijającego się polskiego przewoźnika oraz  promocja bezpośrednich,  regionalnych  rejsów własnych, które Eurolot wykonuje pod kodem K2. Przekaz w kampanii skoncentruje się na podkreśleniu atrakcyjnej oferty cenowej oraz wymiernych korzyściach dla pasażerów.

- Jesteśmy nowoczesną linią lotniczą, świadczącą wysoką jakość usług w bardzo atrakcyjnych i przystępnych cenach - zapewnia cytowana w komunikacie firmy dyrektor marketingu Eurolotu Lidia Kłosowska. - Kampania letnia ma na celu budowanie świadomości istnienia naszych linii lotniczych i przybliżenie naszej oferty potencjalnym pasażerom. Działania reklamowe obejmą wszystkie miasta w Polsce, z których wykonujemy rejsy oraz będą dodatkowo wsparte szeroką kampanią reklamową on-line oraz działaniami e-commerce. Zwracamy między innymi uwagę na nasze atuty. Na przykład brak dodatkowych opłat, czy zniżki dla niemowląt i dzieci.

Podczas kampanii pojawi się łącznie (m.in. w prasie, Internecie, w plenerze) ponad 200 wersji reklam pokazujących poszczególne trasy i możliwe połączenia. Podczas kampanii w tzw. kanale ATL (Above The Line) Eurolot pojawi się w sumie z 52 ogłoszeniami w prasie (głównie ogólnopolskie tytuły oraz tytuły regionalne), na 20 billboardach, 6 siatkach wielkoformatowych, 45 autobusach oraz na dodatkowych nośnikach w regionach (tramwaje, busy).

Za kreację kampanii odpowiada agencja AdHeads. Kampanię on-line realizuje Cube Group, a działania ATL poprowadzi dom mediowy Arena Polska. W zakresie e-commerce Eurolot obsługuje firma Zanox.

W ramach kampanii reklamowane będą połączenia między głównymi miastami Polski: Gdańskiem a Krakowem, Wrocławiem i Lublinem, Warszawą i Bydgoszczą, Lublinem   i Wrocławiem oraz zagraniczne kierunki z polskich regionalnych portów do największych lotnisk w Europie m.in. do Amsterdamu, Helsinek, Zurychu, Paryża, Mediolanu i Brukseli. Dodatkowo linia chce zapoznać pasażerów z ofertą letnią przygotowaną dla tych, którzy jeszcze nie zdecydowali gdzie spędzą wakacje.

Pozostało jeszcze 81% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta