DER Touristik, podobnie jak jego konkurenci, stawia na jeszcze większą indywidualizację oferty. Zimą klienci będą mogli zarezerwować wycieczki objazdowe jako programy prywatne. Zamiast podróżować autokarem z grupą innych turystów, pojadą tą samą trasą z kierowcą lub samodzielnie poprowadzą wynajęty samochód. Ta ostatnia opcja dostępna jest w miejscach, w których pozwala na to infrastruktura.
Kolejna nowość to hotele - w ofercie Dertouru, jednego z touroperatorów należących do DER Touristik, pojawi się siedem tysięcy dodatkowych obiektów. Dzięki podłączeniu kolejnych banków miejsc noclegowych oferta wspomnianego organizatora, ale także innych marek - ITS, Jahn Reisen, Meiers Weltreisen i ADAC Reisen - wzrośnie o 20 procent. DER Touristik konsekwentnie rozbudowuje też własną sieć hoteli Cooee, których w sumie będzie już 38. Na sezon zimowy otworzy trzy kolejne - na Fuerteventurze, w Dominikanie i na niemieckiej wyspie Rugia.