Thomas Cook wprowadza nowy system dla agentów

Koncern chce, aby nowe narzędzie pomogło zwiększyć sprzedaż usług dodatkowych i ofert wyższej kategorii

Publikacja: 17.06.2019 07:24

Thomas Cook wprowadza nowy system dla agentów

Foto: Bloomberg

Thomas Cook stworzył we współpracy z firmą technologiczną Peakwork nowy system rezerwacyjny TC Pro. Agenci mogą przez niego rezerwować całe pakiety turystyczne i samo zakwaterowanie oferowane przez wszystkie marki touroperatorskie należące do koncernu.

Czytaj też: "Thomas Cook: Biura stacjonarne zostają".

Sprzedawcy będą wyszukiwać produkty na podstawie wielu kryteriów i koncentrować się nie na cenie końcowej, ale na innych elementach oferty, na przykład na miejscu wylotu, typie pokoju, rodzaju wyżywienia czy cechach specyficznych dla produktów własnych grupy. Koncern chce, aby nowe narzędzie pomogło zwiększyć sprzedaż usług dodatkowych i ofert wyższej kategorii.

- Możemy zaoferować rozwiązania niedostępne dziś w innych systemach - mówi szef działu zarządzania danymi IT i dynamicznego pakietowania, Carlton Woestmann, cytowany przez portal Touristik Aktuell.

Zobacz też: "Thomas Cook do agentów: Nie bójcie się nas sprzedawać".

Pierwsze testy prowadzone w wybranych biurach franczyzowych w Czechach i na Węgrzech wypadły pomyślnie. Teraz system wdrażany jest w Niemczech, a z czasem ma pojawić się także w innych krajach.

Thomas Cook stworzył we współpracy z firmą technologiczną Peakwork nowy system rezerwacyjny TC Pro. Agenci mogą przez niego rezerwować całe pakiety turystyczne i samo zakwaterowanie oferowane przez wszystkie marki touroperatorskie należące do koncernu.

Czytaj też: "Thomas Cook: Biura stacjonarne zostają".

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive
Materiał Promocyjny
Aż 7,2% na koncie oszczędnościowym w Citi Handlowy
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek
Materiał Promocyjny
Najpopularniejszy model hiszpańskiej marki