Thomas Cook stworzył we współpracy z firmą technologiczną Peakwork nowy system rezerwacyjny TC Pro. Agenci mogą przez niego rezerwować całe pakiety turystyczne i samo zakwaterowanie oferowane przez wszystkie marki touroperatorskie należące do koncernu.
Czytaj też: "Thomas Cook: Biura stacjonarne zostają".
Sprzedawcy będą wyszukiwać produkty na podstawie wielu kryteriów i koncentrować się nie na cenie końcowej, ale na innych elementach oferty, na przykład na miejscu wylotu, typie pokoju, rodzaju wyżywienia czy cechach specyficznych dla produktów własnych grupy. Koncern chce, aby nowe narzędzie pomogło zwiększyć sprzedaż usług dodatkowych i ofert wyższej kategorii.
- Możemy zaoferować rozwiązania niedostępne dziś w innych systemach - mówi szef działu zarządzania danymi IT i dynamicznego pakietowania, Carlton Woestmann, cytowany przez portal Touristik Aktuell.
Zobacz też: "Thomas Cook do agentów: Nie bójcie się nas sprzedawać".