TUI wprowadza nową markę

TUI Tours to nowa marka Grupy TUI, w ramach której touroperator będzie organizować wycieczki objazdowe. Na początek w ofercie znalazło się sto programów w 33 krajach

Publikacja: 07.06.2019 08:19

TUI wprowadza nową markę

Foto: Bloomberg

Główny nacisk touroperator kładzie na dalekie kraje - Kubę, Meksyk, Tajlandię, Kenię, Republikę Południowej Afryki i Wietnam. W ofercie pojawią się też objazdówki po Europie, konkretnie po Hiszpanii, Portugalii, Włoszech, Islandii, Irlandii, Anglii i Szkocji. Pod nową marką pierwsi klienci pojadą na zwiedzanie autokarami w sezonie zimowym 2019/20.

Zobacz też: "TUI ma pomysł na milion klientów".

Pozostało 80% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Walka o Klimat
„Rzeczpospolita” nagrodziła zasłużonych dla środowiska