Reklama

Grecka gościnność lepsza od plaż

Gościnność, dobra jakość zakwaterowania i poczucie bezpieczeństwa to najważniejsze walory kojarzone z marką turystyczną Grecja - wynika z badania greckiej branżowej organizacji turystycznej SETE

Publikacja: 16.04.2019 06:47

Grecka gościnność lepsza od plaż

Foto: Greek National Tourism Organisation

INSETE, dział SETE zajmujący się analizami, zlecił przeprowadzenie badania, które miało ujawnić najmocniejsze strony Grecji jako kierunku turystycznego. Raport powstał na podstawie wywiadów z 654 osobami, które wykupiły przynajmniej jeden nocleg w tym kraju. Ich opinie zestawiono z wypowiedziami 6543 podróżnych, którzy spędzili urlop w innych krajach basenu Morza Śródziemnego (w Hiszpanii, Portugalii, we Włoszech, w Turcji, Chorwacji lub na Malcie).

Okazało się, że w Grecji turyści najwyżej cenią gościnność mieszkańców, dobrą jakość zakwaterowania i poczucie bezpieczeństwa. Na dalszych pozycjach znalazły się lokalna kuchnia, piękno krajobrazu, zakupy i poziom centrów informacji turystycznej. Plaże uplasowały się dopiero na ósmej pozycji.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Reklama
Reklama