Aktualizacja: 04.04.2019 09:31 Publikacja: 04.04.2019 09:31
Foto: AFP
W tym roku hotelarze na Majorce notują spadek rezerwacji. To problem także dużych europejskich koncernów turystycznych, dlatego postanowiły one pobudzić sprzedaż, oferując duże zniżki. W Wielkiej Brytanii TUI, Thomas Cook i Jet2 obniżyły ceny nawet o 50 procent.
Ale rabaty nie pochodzą z ich własnej kieszeni, firmy wykorzystują w tym celu opusty udzielane im przez hotelarzy. Dzięki nim touroperatorzy mogą prowadzić w mediach i za pośrednictwem agentów agresywne kampanie reklamowe.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas