Milena Wysokińska nowym dyrektorem marketingu w Rainbowle

Z początkiem lutego stanowisko dyrektora ds. marketingu w spółce Rainbow Tours objęła Milena Wysokińska. Zastąpiła na tym stanowisku Emilię Bratkowską. Public relations w firmie zajmie się Edyta Romanowska

Publikacja: 08.02.2019 13:03

Milena Wysokińska zajmie się odświeżeniem marki biura podróży

ff

Milena Wysokińska przez ostatnich pięć lat prowadziła własną firmę konsultingową, wspierającą w marketingu polskie i międzynarodowe firmy. Wcześniej prawie cztery lata zajmowała się marketingiem w Bakallandzie - najpierw jako menedżer produktu i marki, a później jako dyrektor marketingu."Do jej odpowiedzialności należało m.in. określenie długookresowej strategii rozwoju marki, zoptymalizowanie portfolio produktowego oraz gruntowny redesign opakowań marki, a także stworzenie i wprowadzenie na rynek batonów Bakalland Ba!, które osiągnęły pozycję lidera rynkowego w swojej kategorii" - czytamy w oficjalnym życiorysie.

Pozostało 84% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Samodzielne prowadzenie księgowości z Małą Księgowością