Aktualizacja: 08.02.2019 13:03 Publikacja: 08.02.2019 13:03
2 zdjęcia
ZobaczMilena Wysokińska zajmie się odświeżeniem marki biura podróży
Milena Wysokińska przez ostatnich pięć lat prowadziła własną firmę konsultingową, wspierającą w marketingu polskie i międzynarodowe firmy. Wcześniej prawie cztery lata zajmowała się marketingiem w Bakallandzie - najpierw jako menedżer produktu i marki, a później jako dyrektor marketingu."Do jej odpowiedzialności należało m.in. określenie długookresowej strategii rozwoju marki, zoptymalizowanie portfolio produktowego oraz gruntowny redesign opakowań marki, a także stworzenie i wprowadzenie na rynek batonów Bakalland Ba!, które osiągnęły pozycję lidera rynkowego w swojej kategorii" - czytamy w oficjalnym życiorysie.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas