Milena Wysokińska nowym dyrektorem marketingu w Rainbowle

Z początkiem lutego stanowisko dyrektora ds. marketingu w spółce Rainbow Tours objęła Milena Wysokińska. Zastąpiła na tym stanowisku Emilię Bratkowską. Public relations w firmie zajmie się Edyta Romanowska

Publikacja: 08.02.2019 13:03

Milena Wysokińska przez ostatnich pięć lat prowadziła własną firmę konsultingową, wspierającą w marketingu polskie i międzynarodowe firmy. Wcześniej prawie cztery lata zajmowała się marketingiem w Bakallandzie - najpierw jako menedżer produktu i marki, a później jako dyrektor marketingu."Do jej odpowiedzialności należało m.in. określenie długookresowej strategii rozwoju marki, zoptymalizowanie portfolio produktowego oraz gruntowny redesign opakowań marki, a także stworzenie i wprowadzenie na rynek batonów Bakalland Ba!, które osiągnęły pozycję lidera rynkowego w swojej kategorii" - czytamy w oficjalnym życiorysie.

Doświadczenia zdobywała jeszcze jako media planner w The Media Insight i w domu mediowym Mindshare (WPP Group), a także należącej do grupy Maspex Wadowice spółce Polski Lek.

Nowa dyrektor jest absolwentką marketingu i zarządzania w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Studiowała również na Singapore Management University. Zna angielski, francuski, niemiecki i rosyjski.

- Bardzo się cieszymy, że Milena Wysokińska będzie zarządzała działem marketingu – mówi cytowany w komunikacie spółki jej prezes Grzegorz Baszczyński. - Jej talent, entuzjazm, kreatywność i świeże spojrzenie na naszą firmę i branżę turystyczną na pewno będą wielkim atutem i przyczynią się do rozwoju naszej marki.

Jednocześnie w Rainbow Tours rozpoczęła pracę Edyta Romanowska. Została szefową działu Public Relations i dyrektor sprzedaży spółki zarządzającej hotelami należącymi do Rainbowa, White Olive Hotels, .

Romanowska jest absolwentką organizacji i zarządzania na Politechnice Łódzkiej. Uzyskała również dyplom Wyższej Szkoły w Kiel w Niemczech, a na uniwersytecie w Madrycie tytuł Master of Business and Administration.

Od samego początku kariery zawodowej była związana z branżą turystyczną. Zaczynała pracę w hiszpańskich liniach lotniczych AirEuropa, najpierw na stanowisku regionalnego kierownika sprzedaży, a później na stanowisku kierownika działu międzynarodowej sprzedaży i marketingu. Prowadziła później franczyzowe biuro podróży Viajes Iberia i przedstawicielstwo amerykańskiego biura podróży w Hiszpanii SeeUSAtours.

Romanowska mieszkała też w Stanach Zjednoczonych gdzie objęła stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w SeeUSAtours. Obok pozyskiwania i utrzymywania klientów była tam również odpowiedzialna za otwieranie oddziałów w najważniejszych turystycznie miastach Stanów Zjednoczonych.

Po powrocie do Polski, zajęła się wprowadzeniem na rynek hiszpańskich firm z branży turystycznej, w tym prowadziła przedstawicielstwo hiszpańskiego bedbanku Transhotel i kierowała projektem Euroseniors, w ramach którego seniorzy z całej Europy mogli wyjeżdżać do Hiszpanii na dotowany przez rząd tego kraju wypoczynek.

W ramach własnej działalności nawiązała współpracę z Biurem Radcy ds. Turystyki przy Ambasadzie Hiszpanii, gdzie przez wiele lat współorganizowała różne wydarzenia i spotkania promujące relacje między polskimi biurami podróży i przedstawicielami hiszpańskich regionów.

Przez ostatnie lata prowadziła sprzedaż i promocję na rynkach naszego regionu Europy, jednego z globalnych bedbanków - Destinations of the World. Zna hiszpański, kataloński, angielski i niemiecki.

- Edyta mając ogromne doświadczenie w naszej branży i szerokie międzynarodowe kontakty stała się idealnym kandydatem na stanowisko dyrektora sprzedaży naszej własnej sieci hotelowej White Olive Hotels - mówi Baszczyński. - A biorąc pod uwagę jej komunikatywność, znajomość rynku i ludzi z branży, postanowiliśmy jej powierzyć również zadania szefowej działu PR.

Z Rainbowem rozstała się po dziewięciu latach pracy w tej firmie dyrektor marketingu Emilia Bratkowska.

Milena Wysokińska przez ostatnich pięć lat prowadziła własną firmę konsultingową, wspierającą w marketingu polskie i międzynarodowe firmy. Wcześniej prawie cztery lata zajmowała się marketingiem w Bakallandzie - najpierw jako menedżer produktu i marki, a później jako dyrektor marketingu."Do jej odpowiedzialności należało m.in. określenie długookresowej strategii rozwoju marki, zoptymalizowanie portfolio produktowego oraz gruntowny redesign opakowań marki, a także stworzenie i wprowadzenie na rynek batonów Bakalland Ba!, które osiągnęły pozycję lidera rynkowego w swojej kategorii" - czytamy w oficjalnym życiorysie.

Pozostało 84% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive
Materiał Promocyjny
Jaki jest proces tworzenia banku cyfrowego i jakie czynniki są kluczowe dla jego sukcesu?
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek
Lotniska
Tadeusz Syryjczyk: Rozbudowa lotniska w Radomiu to wyrzucanie pieniędzy