Jak podaje LOT w komunikacie, do zadań nowych pracowników będzie należało asystowanie przy obsłudze podróżnych w terminalu pasażerskim, pomaganie pasażerom tranzytowym, udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, współpraca z lotniskowymi służbami operacyjnymi i wsparcie naziemnej obsługi samolotu.
Czytaj też: "LOT: Sprzedajemy bilety nawet tam, dokąd nie latamy".
Od kandydatów przewoźnik wymaga dobrej znajomości angielskiego (poziom B2), łatwości nawiązywania kontaktów i emaptii. Dodatkowym atutem będzie znajomość innych języków obcych i zainteresowanie branżą lotniczą.
Kandydaci zostaną zatrudnieni na trzy miesiące, między kwietniem i wrześniem tego roku. Wcześniej przejdą szkolenie przygotowujące do wykonywania powierzonych zadań.
Po przepracowaniu pełnych trzech miesięcy dostaną darmowy bilet typu standby w dwie strony, do dowolnego miejsca z regularnej siatki połączeń LOT-u (do realizacji w okresie październik-listopad 2019 lub styczeń-marzec 2020).