TUI: Trudno sprzedać zimę

Liczba rezerwacji mniejsza o 1 procent, ceny o 2 procent – tak prezes Grupy TUI Fritz Joussen podsumowuje wstępnie wyniki sprzedaży bieżącego sezonu zimowego. Jego zdaniem druga połowa roku będzie lepsza

Publikacja: 04.01.2019 07:57

TUI: Trudno sprzedać zimę

Foto: Bloomberg

Prezes Grupy TUI Fritz Joussen mówi w rozmowie z portalem branżowym Travel Weekly, że bieżący sezon zimowy „jest nieco problematyczny". Wyniki Grupy pokazują (dane za pierwszy kwartał, do 2 grudnia 2018 roku), że liczba rezerwacji na spadła o 1 procent, ceny są mniejsze o 2 procent. Prezes tłumaczy, że nie tylko pierwsze trzy miesiące roku rozliczeniowego będą słabsze. - Święta Wielkanocne przypadają na drugą połowę roku [obrachunkowego], na kwiecień, co oznacza wyzwania w okresie zimowym, ale okres letni będzie bardzo dobry – twierdzi.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay