TUI: Trudno sprzedać zimę

Liczba rezerwacji mniejsza o 1 procent, ceny o 2 procent – tak prezes Grupy TUI Fritz Joussen podsumowuje wstępnie wyniki sprzedaży bieżącego sezonu zimowego. Jego zdaniem druga połowa roku będzie lepsza

Publikacja: 04.01.2019 07:57

TUI: Trudno sprzedać zimę

Foto: Bloomberg

Prezes Grupy TUI Fritz Joussen mówi w rozmowie z portalem branżowym Travel Weekly, że bieżący sezon zimowy „jest nieco problematyczny". Wyniki Grupy pokazują (dane za pierwszy kwartał, do 2 grudnia 2018 roku), że liczba rezerwacji na spadła o 1 procent, ceny są mniejsze o 2 procent. Prezes tłumaczy, że nie tylko pierwsze trzy miesiące roku rozliczeniowego będą słabsze. - Święta Wielkanocne przypadają na drugą połowę roku [obrachunkowego], na kwiecień, co oznacza wyzwania w okresie zimowym, ale okres letni będzie bardzo dobry – twierdzi.

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Big data pomaga budować skuteczne strategie
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Seat to historia i doświadczenie, Cupra to nowoczesność i emocje