Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.03.2018 06:51 Publikacja: 12.03.2018 06:51
Foto: Filip Frydrykiewicz
Grecka Organizacja Turystyczna (Greek National Tourism Organization, GNTO) określiła wysokość dopłaty do kampanii promocyjnej zaplanowanej na ten rok przez Grupę TUI. GNTO chce współpracować z koncernem, ponieważ podsumowanie akcji za zeszły rok pokazało, że inwestycja się opłaciła. W tym roku TUI dostanie nieco ponad 1,8 miliona euro, a pieniądze będą rozdzielone na poszczególne kraje, w których działa touroperator. Polsce przypadnie 47,6 tysiąca euro, Niemcom - 393,8 tysiąca, najwięcej, bo 458 tysięcy pójdzie zaś do brytyjsko-irlandzkiego oddziału firmy. Kwota, która pozostanie w budżecie, podzielona zostanie między akcje promocyjne w krajach skandynawskich, Belgii, Holandii, Francji, Austrii, Szwajcarii, Rosji i na Ukrainie. Grupa TUI dołoży do promocji około 3 milionów euro.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas