Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 12.03.2018 06:51 Publikacja: 12.03.2018 06:51
Foto: Filip Frydrykiewicz
Grecka Organizacja Turystyczna (Greek National Tourism Organization, GNTO) określiła wysokość dopłaty do kampanii promocyjnej zaplanowanej na ten rok przez Grupę TUI. GNTO chce współpracować z koncernem, ponieważ podsumowanie akcji za zeszły rok pokazało, że inwestycja się opłaciła. W tym roku TUI dostanie nieco ponad 1,8 miliona euro, a pieniądze będą rozdzielone na poszczególne kraje, w których działa touroperator. Polsce przypadnie 47,6 tysiąca euro, Niemcom - 393,8 tysiąca, najwięcej, bo 458 tysięcy pójdzie zaś do brytyjsko-irlandzkiego oddziału firmy. Kwota, która pozostanie w budżecie, podzielona zostanie między akcje promocyjne w krajach skandynawskich, Belgii, Holandii, Francji, Austrii, Szwajcarii, Rosji i na Ukrainie. Grupa TUI dołoży do promocji około 3 milionów euro.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Dolina Sanu i Wisły zwykle kojarzy się ze spływami kajakowymi, wypadami rowerowymi wzdłuż rzek i klasycznymi atr...
Od października lotnisko Chopina zyska nowe połączenie do Maroka. Pasażerowie będą mogli polecieć bezpośrednio d...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas