Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.01.2018 11:04 Publikacja: 10.01.2018 23:47
Foto: archiwum prywatne, Filip Frydrykiewicz
Najszybciej rosnącą grupą klientów brytyjskiego touroperatora 101 Singles Holidays są kobiety po 50 roku życia, wynika z danych biura. W 2017 roku z jego usług skorzystało 62 656 osób. Kobiety stanowiły 63 procent wszystkich klientów, 37 procent to mężczyźni. Dla porównania - w 2014 roku rozkład wyglądał nieco inaczej, kobiet było 58 procent, a mężczyzn 42 procent.
Analiza kierunków wyjazdów pokazała, że najszybciej popularność zdobywają Indie, na drugim miejscu znalazły się Włochy, a na trzecim Sri Lanka. Zdaniem touroperatora ten pierwszy kraj zyskuje dzięki serialowi dokumentalnemu „The Real Marigold Hotel" emitowanemu w BBC One i BBC Two. Przedstawia on starszych celebrytów, którzy podróżują po Indiach i poznają ich kulturę.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas